آیا میشود بدون بلیط به قطر سفر کرد؟
آوریل 25, 2022 0
Rate this post

آیا رفتن به مسابقات جام جهانی و سفر به قطر بدون خرید بلیط بازی ها امکان پذیر می باشد؟

 

مسابقات جام جهانی فوتبال امسال به دو دلیل یکی از مهم ترین مسابقات برای ایرانیان است. اولین موردی که قطعا همه ی ما می دانیم صعود تیم ملی ایران به این مسابقات است. اما دلیل دوم که دلیل مهم تر ی برای جام جهانی 2022 است این است که میزبانی مسابقات امسال بر عهده قطر می باشد.

کشور قطر از نظر موقعیت جغرافیایی در خاورمیانه قرار دارد و بنابراین به ایران نزدیک است. همین باعث شده است تا ایرانیان بسیار زیادی امیدوار باشند که بتوانند به قطر سفر  و شانس خود را برای حضور در مسابقات امتحان کنند.

 

ممکن است شخصی که در ایران است به این فکر کند که شانسی برای رفتن ندارد و نمی تواند بلیط مسابقات جام جهانی را تهیه کند. چرا؟ زیرا کشور ایران تحریم های زیادی را متحمل می شود. از طرفی پول ایران به دلیل بالا رفتن دلار روز به روز در حال بی ارزش تر شدن است. بنابراین تهیه بلیط به دلار ممکن است برای ما ایرانی ها بسیار گران تمام شود.

این موضوع ممکن است برای بسیاری از افراد ناامید کننده باشد. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا سفر به قطر بدون خرید بلیط امکان پذیر می باشد یا خیر. برای پاسخ دادن به این سوال لازم است در ابتدا چند مورد را بررسی کنیم.

 

  1. 1. بازی های جام جهانی و تور

اولین موردی که باید برای این سوال که آیا سفر به قطر بدون خرید بلیط ممکن است بررسی کنیم این است که تهیه بلیط بازی های جام جهانی از خرید بلیط تور جداست. به طور مثال شما می توانید فقط بلیط بازی ها را خریداری کنید و این خارج از هزینه ی هواپیما و هتل می باشد. اما اگر اقدام به خرید تور کنید، هزینه ی هواپیما، هتل و دیگر سرویس ها به همراه بلیط بازی ها برای شما حساب می شود.

حال باید دید که در مجموع هر کدام از این بلیط ها چقدر برای ایرانی های داخل کشور هزینه آور است. اگر بخواهید فقط بلیط مسابقات جام جهانی در قطر را بخرید باید حداقل چیزی حدود 14,500 دلار یا بیشتر هزینه کنید. لازم به ذکر است که شما برای خود و شش نفر دیگر می توانید برای خرید بلیط بازی های جام جهانی ثبت نام کنید.

گزینه دوم خرید بلیط تور است. اگر بخواهید با تور به قطر سفر کنید، باید چیزی حدود 5,600 دلار هزینه کنید که در واقع این مقدار 150 میلیون تومان آب می خورد. به طور کلی اگر می خواهید هزینه ی کمتری برای بلیط بپردازید گزینه ی اول یعنی خرید بلیط مسابقات جام جهانی برای شما مناسب است. اما اگر به امکانات و راحتی به اندازه ی مسابقات جام جهانی اهمیت میدهید، گزینه ی دوم را برای خرید انتخاب کنید.

 

 

 

  1. خرید بلیط بازی ها از ایران

همانطور که پیش تر گفتیم، خرید مستقیم بلیط از سایت اصلی فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) برای ایرانیان داخل کشور بسیار دشوار است. پرداخت های بین المللی از داخل ایران برای ایرانیان داخل کشور مشکلات زیادی بوجود می آورد. در این راستا سایت های اینترنتی وجود دارند که می توانند پرداخت های بین المللی را برای شما آسان تر کنند. در واقع این سایت ها واسطه هستند و خیال شما را برای خرید اینگونه بلیط ها، مخصوصا بلیط جام جهانی راحت می کنند. اما پیدا کردن چنین سایت ها و استفاده از آنها ریسک های خودشان را دارند. شما باید سایت های مورد اعتماد را پیدا کرده و از آنها برای خرید بلیط مسابقات جام جهانی کمک بگیرید. پس بهتر است از سایت هایی که استفاده می کنید مطمئن شوید.

 

سفر به قطر بدون خرید بلیط

 

  1. اگر لحظه ی آخر اقدام کنیم چطور؟

با توجه به تمام چیزهایی که گفتیم، سفر به قطر بدون خرید بلیط بازی ها برای رفتن به جام جهانی غیر ممکن است. بنابراین یکی از گزینه های پیش روی شما برای حضور در استادیوم ها و تشویق تیم های مورد علاقه خرید بلیط لحظه آخری است.

این مورد برای کسانی که می خواهند در جام جهانی امسال حضور داشته باشند اما نمی توانند با قیمت اصلی بلیط تهیه کنند مناسب است. شرایط بلیط های لحظه آخری به این صورت است که اولویت فروش بلیط های باقی مانده با نوبت است. بنابراین این میتواند برای شما لحظه ای استثنایی باشد. زیرا با قیمت بسیار کمتری بلیط این مسابقات را تهیه می کنید و بالاخره میتوانید مسابقات هیجان انگیز جام جهانی را از نزدیک تماشا کنید. بلیط های لحظه آخری به تعداد خیلی کمی وجود دارند و تقاضای آنها نیز بسیار زیاد است. پس کاری که باید انجام دهید این است که باید در بازه زمانی مشخصی آماده به سفر و گوش به زنگ باشید. وگرنه ممکن است شانس خود را تا 4 سال دیگر از دست بدهید و حسرت بخورید!

 

سفر به قطر بدون خرید بلیط

  1. انواع مختلف بلیط ها برای بازی های جام جهانی

اگر بار اولتان است که قصد دارید بلیط مسابقات جام جهانی را بخرید، احتمالا  فکر کرده اید که فقط یک نوع بلیط وجود دارد. در صورتی که اصلا جوری که به نظر میرسد نیست. گفتیم که سفر به قطر بدون خرید بلیط امکان پذیر نمی باشد. بنابراین برای مسابقات جام جهانی سه نوع بلیط وجود دارد که میتوانید تهیه کنید:

  1. بلیطهایی که برای یک مسابقه هستند، 2. بلیطهایی که در چهار استادیوم متفاوت می توانید از آن استفاده کنید و در نهایت بلیط های خاصی که مخصوص یک تیم خاص است.

شرایط بلیط نوع اول از اسم آن مشخص است. اما منظور از بلیط های نوع دوم این است که شما با داشتن این بلیط می توانید یک بازی از هر چهار استادیوم را تماشا کنید. اگر دوست دارید بازی ها را در استادیوم ها و روزهای مختلفی تماشا کنید، این نوع بلیط مناسب شماست.

و اما بلیط های نوع سوم بلیط هایی هستند که شما پیشرفت و صعود آن تیم خاص را دنبال می کنید و در واقع به آن تیم اعتماد می کنید. بنابراین هنگام خرید بلیط های مسابقات جام جهانی، انواع مختلف آنها را در نظر داشته باشید تا مشکلی برای شما در خرید بلیط مسابقات ایجاد نشود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x