اجاره هتل و اقامتگاه
آوریل 21, 2022 0
Rate this post

یکی از ملزومات سفر، رزرو و اجاره هتل و اقامتگاه است. در زمان‌های دور تنها با صرف به مقصد و نهایتا از طریق تلفنی، اجاره اقامتگاه و هتل ممکن بود. اما امروزه با پیشرفت فناوری و از طریق سایت‌های اینترنتی، در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان برای رزرو هتل اقدام کرد.

به‌طور کلی، اجاره اقامتگاه و هتل، کار پردردسری محسوب می‌شود. به‌ویژه زمانی که کسی قصد داشته باشد برای رزرو هتل‌های خارجی اقدام کند.

اما این سختی زمانی آسان خواهد شد که افراد برای رزرو هتل و اقامتگاه از مجموعه‌ای مانند ارز کردیت کمک بگیرند. ارز کردیت در ادامه، خدماتی را که برای اجاره هتل‌ها و اقامتگاه ارائه می‌دهد، معرفی خواهد کرد.

 

اجاره هتل و اقامتگاه

معرفی سایت‌های اجاره هتل

از آن جایی که تعداد سایت‌های فعال در زمینه اجاره هتل زیاد است، امکان معرفی تمامی آن‌ها وجود ندارد. بنابراین چند نمونه از سایت‌هایی را که از اعتبار بیشتری برخوردار هستند، معرفی می‌کنیم و در خصوص مزایا و معایب هر یک اطلاعاتی ارائه دهیم.

 

 

سایت hotels

این سایت یکی از سایت‌های معروف در زمینه اجاره هتل و اقامتگاه خارجی است که نسبت به سایت‌های دیگر برای پرداخت‌ها، کمتر سخت‌گیری می‌کند. اما این سایت معایبی هم دارد که می‌توان اصلی‌ترین آن را نبود دیدگاه برای هتل‌های مختلف دانست.

 

سایت Expedia

سایت اکسپدیا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت‌هایی است که در زمینه گردشگری فعالیت دارد. در این سایت، فیلدهای کاری به صورت مجزا مشخص شده است و افراد بعد از ساخت حساب کاربری، می‌توانند به بخش اجاره هتل و اقامتگاه مراجعه کنند و از خدمات مورد نظر بهره‌مند شوند.

مزیت این سایت، دسترسی آسان به هتل با کیفیت و قیمت مد نظر است. چون Expedia هتل‌ها را از لحاظ قیمت، کیفیت و غیره دسته‌بندی کرده است.

 

 

سایت Booking

از سایت بوکینگ دات کام می‌توان به عنوان بزرگترین سایت رزرو هتل و اقامتگاه یاد کرد. در این سایت امکان درج دیدگاه وجود دارد و افراد با تکیه بر دیدگاهی که دیگران گذاشته‌اند، راحت‌تر می‌توانند برای اجاره هتل و اقامتگاه مورد نظر خود اقدام کنند.

یکی از ویژگی‌های این سایت، دریافت هزینه در زمانی نامشخص است. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت که وقتی رزرو هتل توسط فرد انجام شد، سایت از او اطلاعات کارت را درخواست می‌کند. اگر هزینه بعد از چند روز از حساب فرد برداشت نشد، می‌تواند پرداخت را در مقصد به‌صورت حضوری بپردازد.

 

 

سایت Airbnb

کسی که قصد اجاره اقامتگاه داشته باشد، بهتر است به سایت Airbnb مراجعه کند. چون در این سایت، طرف حساب افرادی که می‌خواهند محل اقامت اجاره کنند، هتل‌ها نیستند. در واقع این سایت پلتفرمی است که کرایه خانه را در مدت زمان کوتاه و محدود ممکن می‌سازد.

 

سایت TripAdvisor

این سایت علاوه بر این که اجاره هتل و اقامتگاه را امکان‌پذیر می‌کند، قیمت و کیفیت هتل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه خواهد کرد. با مراجعه به این سایت، با آگاهی هر چه تمام‌تر قادر به رزرو هتل و محل اقامت خواهید بود.

 

اجاره هتل و اقامتگاه

چرا برای رزرو هتل ارز کردیت را انتخاب می‌کنیم؟

خدماتی از قبیل رزرو هتل و اقامتگاه از جمله کوچک‌ترین و پیش پا افتاده‌ترین خدماتی است که مجموعه ارز کردیت ارائه می‌دهد.

بسیاری از افراد برای اجاره هتل و اقامتگاه‌های خارجی به این دلیل با مشکل روبرو می‌شوند که امکان پرداخت هزینه‌های آن را از طریق روش‌های درخواستی این اماکن ندارند.

اما ارز کردیت به روش‌های مختلف از جمله پرداخت با پی پال، مستر کارت، ویزا کارت و حتی حواله بانکی از شبکه‌های مالی مانند سوئیفت می‌تواند کار شما را انجام دهد تا سفر خوبی را تجربه کنید.

گزینه‌های متنوع پرداخت این سایت از جمله مزایای آن است و می‌‌‌توانید با کارشناسان مجرب ارز کردیت برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x