هزینه های سفر به قطر را چطور پیش بینی کنیم؟
آوریل 20, 2022 0
Rate this post

هزینه های سفر به قطر را چطور پیش بینی کنیم؟

گردشگران ایرانی همواره منتظر هستند تا با شروع جام جهانی نسبت به سفر خود به این کشور اقدام کنند. جام جهانی قطر در حوالی اواخر آبان ماه آغاز خواهد شد و تا اواخر آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت. موسسه های فروشنده بلیط تور قطر نیز توانسته اند بلیط های زیادی را برای مردم جهان طراحی کنند. همچنین آژانس های هواپیمایی در انتظار هستند تا پاسخگوی تمامی مشتریان خود در هنگام برگزاری جام جهانی قطر باشند.

 

 

امروزه روش های زیادی برای سفر به قطر وجود دارد اما اکثریت مردم سفر به همراه تور ها را نسبت به روش های دیگر ترجیح می دهند. بر اساس اطلاعات به دست آمده هر صد دلار در کشور قطر برابر با 364 ریال این کشور می باشد. درآمدزایی این کشور علاوه بر جام جهانی در بخش ذخایر نفت و گاز نیز می باشد و به عنوان سومین کشور برتر پس از ایران و سوریه شناخته می شود.

 

 

02

سفر به قطر را شخصی انجام دهیم یا با تور؟

یکی از مسائلی که بسیاری از مردم کشور های جهان باید قبل از سفر به قطر به آن بپردازند، سفر به وسیله تور یا به صورت شخصی است. بر اساس اطلاعات به دست آمده هزینه های سفر به قطر، با هزینه های زیادی همراه می باشد. بدین ترتیب نیاز است که بدانید بر اساس گزارش های انجام شده، سفر به وسیله تور با هزینه های کمتری همراه است.

 

 

هزینه های سفر به قطر از جمله بلیت هواپیما به صورت شخصی حدودا 200 الی 300 دلار می باشد. نیاز است که بدانید مبلغ ذکر شده تنها برای سفر شخصی به این کشور است و شامل هیچ گونه امکاناتی از جمله هتل و غذا و … نمی شود.

 

اما هزینه های سفر به قطر به وسیله تور های فوق العاده مقرون به صرفه تر از سفر شخصی می باشد. سفر به این کشور اغلب به صورت 7 شب و 8 روز می باشد و با توجه به قیمت امکانات مختلف نظیر هتل و غذا و مسائل دیگر متفاوت است. اما میانگین هزینه خرید تور قطر حدودا 800 الی 1100 دلار می باشد که با توجه به مقدار هزینه های شخصی بسیار مقرون به صرفه است.

 

 

سفر به قطر

 

هزینه های هتل در سفر به قطر

هتل ها به عنوان یکی از بخش های اساسی و اصلی سفر ما شناخته می شوند. اگر در کشور قطر دارای دوست یا آشنایی نمی باشید قطعا باید به هتل های این کشور مراجعه کنید و از امکانات آن ها برخوردار باشید. به طور کلی هزینه هتل های شهر مختلف قطر متفاوت است. اما اکثریت گردشگران با سفر به دوحه می توانند دسترسی بیشتری به استادیوم های مختلف جام جهانی نیز داشته باشند. بدین ترتیب قصد داریم تا هزینه های هتل سفر به این کشور را مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

هتل های دوستاره قطر

هتل های دو ستاره به عنوان ارزان ترین هتل های موجود در شهر دوحه قطر شناخته می شوند. هزینه های این هتل در هر شبانه روز حدودا بین 30 الی 50 دلار است. در این هتل ها شما می توانید از امکانات ابتدایی همچون تخت، صبحانه سلف سرویس، سرویس بهداشتی و … بهره مند باشید.

 

هتل های سه ستاره در سفر به قطر

هتل های سه ستاره قطر نیز گزینه های مناسبی برای افرادی که به دنبال سفری کم هزینه هستند، می باشد.هتل های سه ستاره قطر نیز امکاناتی همانند هتل های دوستاره به اضافه یخچال ها و روم سرویس را دارند. بر اساس اطلاعات به دست آمده هزینه های هتل سه ستاره در سفر به قطر حدودا 60 الی 80 دلار است.

 

 

هتل های چهار ستاره

هزینه هتل های چهار ستاره در حین سفر به قطر بسیار مناسب می باشد. چرا که امکانات این هتل ها با توجه به قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه است. شما در هتل های چهار ستاره دوحه می توانید از امکانات متنوعی بهره مند شوید و ناهار خود را نیز مهمان هتل خود باشید. مقدار هزینه دریافتی هتل های چهار ستاره دوحه مبلغی حدود 80 الی 180 دلار می باشد.

 

 

هتل های پنج ستاره

هتل های پنج ستاره قطر به عنوان تکمیل ترین هتل هایی هستند که شما می توانید در سفر به قطر آن ها را تجربه کنید. طراحی فوق العاده این هتل ها و همچنین داشتن امکاناتی تکمیل و رسیدگی به موقع از جمله ویژگی های این هتل می باشد. هزینه های هتل پنج ستاره قطر مبلغی در حدود 100 الی 220 دلار است.

 

سفر به قطر

 

هزینه های غذا در قطر

یکی از بخش های مهم و اساسی در حین سفر به قطر برآورد کردن هزینه های غذا در حین سفر به این کشور می باشد. بر اساس آمار های به دست آمده و اطلاعات موجود، ارزان ترین رستوران های این شهر می توانند غذا هایی را با مبلغ 25 ریال به شما ارائه دهند. در منو غذا های این کشور نیز محصولات متنوعی دیده می شود که برخی از آن ها همسان با غذا های ایرانی است.

 

همچنین برای صرف غذای دو نفره در یک رستوران متوسط باید نسبت به پرداخت 150 ریال اقدام کنید. معمولا در رستوران های دوحه مبلغی به نام حق سرویس نیز دریافت می شود. برخی اوقات نیز حق سرویس در صورت حساب شما وجود ندارد که شما می توانید به صورت دلخواه مبلغی را پرداخت کنید.

 

مبلغ تماشای سه بازی ایران در سفر به قطر

یکی از اهداف اصلی بسیاری از ایرانیان از سفر به قطر تماشای بازی های مختلف جام جهانی می باشد. بر اساس اطلاعات به دست آمده بلیط سه بازی کشور ایران می تواند از مبلغ یک میلیون چهارصد هزار تومن تا 70 میلیون تومان باشد. قیمت بلیط وابسته به جایگاه موردنظر شما می باشد. اگر علاقه مندان به فوتبال بخواهند نسبت به خرید بلیط از فیفا اقدام کنند باید علاوه بر خرید بلیط استادیوم به هزینه های هتل و خدمات های مختلف نیز فکر کنند. پیش بینی هزینه های سفر به این کشور به صورت حدودی انجام شده و مبلغی حدود 170 میلیون تومان می باشد.

البته رییس کمیسیون گردشگری کشور ایران خبر داده است که با صدور مجوز تور جام جهانی برای آژانس های هواپیمایی این مبلغ به صد میلیون تومان کاهش خواهد یافت.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x