محصولی در لیست مقایسه وجود ندارد.
ریال

وب سایت سیمپلی هایرد نوع فریلنسری: منابع انسانی، مالی، ورود اطلاعاتمزایا:‌ ایمیل اطلاع رسانی، راهنمایی های مفید، ابزار کار رایگانمعایت:‌ ایمیل های اسپماین وبسایت هم برای پیشنهاد کار آزادکاری است که رابط کاربری بسیار تمیز و قابل فهمی دارد. پیشنهادات شغلی این وبسایت درحوزه های مالی و بازاریابی است. در این وب سایت هم باید براساس کلمه کلیدی شغل مورد نظر را جستجو کنید و از فیلترهای موجود استفاده نمایید. همچنین هر شرکت یک صفحه اختصاصی دارد که در آن می توانید اطلاعات بیشتری درباره آن و کارهای پیشنهادی بدست آورید. برای ثبت نام و استفاده از خدمات این وب سایت می توانید از تیم ارزکردیت کمک بگیرید.

سیمپلی هایرد

ریال

وب سایت تاپ تل نوع فریلنسری: توسعه نرم افزار ، مشاوره در امور مالی، مدیریت کوتاه مدتمزایا:‌ شرکت‌های رده بالا، صورت حساب و پرداخت بدون پورسانتتاپ تال هم از وب‌سایت‌های فریلنسری است که فریلنسرهای رده بالا را به شرکت‌های رده بالا معرفی و متصل می کند. تاپ تال فریلنسرهای متعدد با حرفه های متنوعی دارد. برای درخواست همکاری با این وبسایت لازم است تعدادی آزمون را با بگذرانید تا بتوانید پروژه بگیرید. تنها سه درصد از افراد می توانند از این آزمون ها پیروز شوند.اگر شما هم جزو آن سه درصد باشید، می توانید از شرکت های بزرگی مانند موتورولا پروژه بگیرید. این وب سایت هم از پی پال و انتقال بانکی و سرویس پرداخت پایونیر پشتیبانی می کند. برای انجام کلیه امور ثبت نام و نقد کردن درآمد خود، میتوانید از مجموعه ارز کردیت کمک بگیرید.

تاپ تل

ریال

دوره یودمی

ریال

تریدینگ ویو TradingView  از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای تحلیل تکنیکال بازارهای رمزارز است. این ابزار به صورت برخط و تحت وب فعالیت می‌کند. با خرید اکانت پرمیوم تریدینگ ویو می‌توانید به کلیه ویژگی‌های این ابزار، از جمله  الگوریتم‌ها نمودارها و خروجی‌ها دسترسی پیدا کنید.  تریدینگ ویو چهار نوع حساب دارد که اشتراک آن‌ها به صورت ماهانه، سالانه و دوساله است. ما در مجموعه ارزکردیت انواع اشتراک‌های تردینگ ویو را برای شما خریداری می‌نماییم. امکانات وب سایت تریدینگ ویومحیط کاربری جذابامکان استفاده به صورت آنلاینامکان انجام پیپر تریدینگ (paper traiding)امکان اشتراک گذاری تحلیل خود با سایر تریدرهاامکان اشتراک گذاری اکسچنجر با وب سایت تریدینگ ویووجود محیط اسکریپت نویسی و ایجاد سیستم معاملاتیوجود نمودار همه جفت ارزها، نفت، فلزات و شاخص های بازارهای مالی جهانیمراحل خرید اکانت تریدینگ ویو از ارزکردیتافتتاح حساب در وبسایت ارزکردیتانتخاب نوع حساب تریدینگ ویوتکمیل اطلاعات و پرداختحساب شما آماده است

اکانت تریدیتگ ویو

ریال

وب سایت People Per Hourنوع فریلنسری : برنامه نویسی، روزنامه نگاری، برندسازیمزایا : فاکتور خودکار، لیست های مبتنی بر مکان، پرداخت امنمعایب : پیشنهادات رایگان تا 15 دلار در ماه محدود می باشدهمان طور که از اسم مشخص می باشد ، People Per Hour به کسب و کارها این امکان را می دهد که فریلنسرهایی را برای استخدام پیدا کنند. میلیون ها آزادکار در رشته های مختلف مانند روابط عمومی، بازاریابی و روزنامه نگاری. این وب سایت به ازای ارائه پروژه, از هر فریلنسر 20 درصد کارمزد دریافت می کند. برای مثال ، درآمد 350 دلار ، People Per Hour 20% هزینه خدمات می گیرد. خوشبختانه با کار بیشتر هزینه خدمات کمتر می شود. برای انجام کلیه امور مالی و ثبت نام خود در این وب سایت می توانید از خدمات ارزکردیت استفاده کنید.

People Per Hour

ریال

وب سایت فلکس جابز نوع فریلنسری:‌ نویسندگی، بازاریابی محتوایی، تبدیل صوت به متنمزایا: گارانتی بازگشت پول به کارفرمایان، پشتیابانی مطمئن، فلکس جابز یکی از پلتفرم های پیشنهاد آزادکاری است. این پلت فرم نیازمند پرداخت هفتگی برای دریافت پیشنهادات شغلی است. مزیت رقابتی این وبسایت در این است که پیشنهادات شعلی آن همگی معتبر و بررسی شده هستند. می توانید یک پرتفولیوی کاملا حرفه‌ای هم برای خودتان بسازید. محدودیتی در انتخاب مشاغل نیز ندارید. این وبسایت آزمون هایی در اختیار شما قرار میدهد که توانمندی خود در کارتان را بسنجید و مطالب آموزشی حرفه ای هم برای شما دارد. برای ثبت نام و پرداخت هزینه های این وب سایت می توانید از تیم ارزکردیت استفاده کنید.

فلکس جابز

1,683,000 ریال
  • 257,263,258,260,256,349,261

گیفت کارت ایکس باکس آمریکا

6,411,636 ریال
  • 317,316,320,314,313,318,312,315,319

ویزا و مستر کارت مجازی