چگونه کارت اعتباری بین المللی خود را شارژ کنم
آوریل 21, 2022 0
Rate this post

برای هر نوع خریدی از سایت‌های خارجی نیاز به کارت‌های اعتباری دارید. در واقع با این کارت‌ها می‌توانید تراکنشی امن و ساده انجام دهید. با این حال پشتیبانی نکردن موسسه‌ها و بانک‌های مالی از کشور ایران و ارائه ندادن خدمات در کشورمان باعث شده است بسیاری از افراد ندانند به چه شرکتی اعتماد کنند.

ارز کردیت یکی از سایت‌های بزرگی است که خدمات مالی و فینتک را برای کاربران خود فراهم می‌کند. در ادامه خواهیم گفت چرا باید به این شرکت اعتماد کنید و چه امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

چه افرادی باید از ارز کردیت برای شارژ کارت اعتباری خود استفاده کنید؟

واقع افرادی می‌توانند از کارت اعتباری استفاده کنند که قصد پرداخت در سایت‌های خراجی داشته باشند یا در آزمون‌های خارجی شرکت کنند. همچنین برای رزرو هتل، سفر به کشورهای خارجی و اجاره ماشین می‌توان برای شارژ کارت از سایت ارز کردیت استفاده کرد.

ارز کردیت با ارائه خدمات زیر قادر به شارژ انواع کارت اعتباری افراد است.

 

 

به کمک ارز کردیت چه کارت‌های اعتباری را می‌توانید شارژ کنید؟

برای خرید از سایت‌های خارجی می‌توانید از انواع کارت‌های اعتباری زیر که ارز کردیت برایتان شارژ می‌کند، استفاده کنید.

کارت نقدی یا debit card

این کارت مشابه کارت‌های متصل به حساب بانکی است و به اندازه میزان اعتبار موجود در کارت می‌توانید خرید کنید.

 

کارت پیش پرداخت یا prepaid card

این نوع کارت نیز یکی از کارت‌های ارزی است و به حساب بانکی متصل نیست، به آن کارت هدیه یا گیفت کارت نیز می‌گویند و افراد، موسسات، شرکت‌ها و ادارات می‌توانند از این کارت‌ها به عنوان هدیه به افراد بدهند.

گیفت‌کارت‌ها انواع مختلفی دارند که با خرید آن‌ها می‌توانید هدیه خوبی به دوستانتان بدهید. همچنین با این کارت‌ها می‌توان پرداخت‌های ارزی انجام داد.

از این کارت‌ها برای خرید آنلاین یا خرید از فروشگاه می‌توان استفاده کرد و برای انتقال وجه نمی‌توان آن را به کار برد. بعضی از این کارت‌ها قابل شارژ شدن هستند. هنگام خرید به تاریخ انقضا، میزان شارژ اولیه و قابلیت شارژ شدن کارت دقت کنید.

در سایت ارز کردیت می‌توانید از خدمات شارژ کارت اعتباری بهره‌مند شوید.

 

 

کارت مجازی یا virtual card

این نمونه کارت به شکل مجازی صادر می‌شود و تاریخ انقضا دارد. این کارت از طریق ایمیل ارسال خواهد شد و در خریدهای آنلاین به کار می‌رود.

 

کارت اعتباری یا Credit Card

کارت اعتباری در ایران وجود ندارد و برای داشتن آن به اعتبار از سوی بانک خارجی نیاز است. در نتیجه بعد از این که اعتبار شما مورد تایید قرار گرفت می‌توانید با استفاده از این کارت خرید کنید.

در این نوع کارت حتی با وجود خالی بودن اعتبار می‌توان خرید انجام داد و پس از مدت زمات کوتاهی بدهی خود را به بانک پرداخت کرد.

شارژ کارت اعتباری در ارز کردیت ممکن است و این سایت می‌تواند این کارت را برایتان صادر کند. این کارت‌ها ابتدا شارژ می‌شوند و پس از آن قابل استفاده هستند. از جمله این کارت‌ها ویزا کارت و همچنین مستر کارت است.

مستر کارت از جمله کارت‌های معتبر است که برای خرید و فروش و تبادلات ارزی کاربرد دارد. مستر کارت خود به انواع دیگری تقسیم می‌شود که تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در نتیجه بسته به نیاز فرد باید از مستر کارت‌های گوناگون استفاده کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x