بهترین هتل های قطر برای جام جهانی
می 11, 2022 0
Rate this post

کشور قطر که پیش از این به خاطر هتل های مجلل در امتداد خلیج فارس شناخته شده است، در حال آماده شدن برای استقبال از بازی های جام جهانی فوتبال بین 21 نوامبر و 18 دسامبر امسال است. این کشور که چهارمین کشور ثروتمند جهان است، در حال برنامه ریزی برای افتتاح بیش از 100 هتل و اقامتگاه خدماتی برای پاسخگویی به تقاضای مورد انتظار، و همچنین به عنوان بخشی از تلاش خود برای گسترش گردشگری است. تورنمنت فوتبال نزدیک به 1.5 میلیون بازدید کننده و 20 میلیارد دلار فعالیت اقتصادی خواهد داشت.

قطر ایر بدون شک نقش مهمی در جذب بازدیدکنندگان به این کشور خواهد داشت. این شرکت هواپیمایی اولین پرواز کاملاً واکسینه شده جهان را در آوریل 2021 انجام داد و به دلیل سطح بالایی از خدمات در داخل پرواز شناخته شده است. حتی هواپیماها را برای تبلیغ رویداد ورزشی جهانی رنگ آمیزی کرده است. بازدیدکنندگان از 95 کشور می توانند بدون ویزا وارد قطر شوند.

 

قطر دارای انبوهی از مکان‌های گردشگری است که از جمله آنها می‌توان به استراحت در آبگرم، سفرهای خانوادگی، سفرهای رمانتیک آخر هفته و گردشگری فرهنگی اشاره کرد. در سال 2019، این کشور موزه ملی قطر را که توسط معمار فرانسوی ژان نوول طراحی شده بود افتتاح کرد و اخیراً در حال گسترش یک برنامه هنری عمومی در سراسر شهر است. برای این امر، مجسمه‌ها و آثار هنری عظیمی در اطراف شهر ساخته می‌شوند تا گردشگران را به وجد بیاورد.

 

برای پاسخگویی به افزایش موقت بازدیدکنندگان از جام جهانی، 16 کشتی کروز نیز به عنوان هتل های شناور خدمت می‌کنند که بخش مهمان نوازی را تقویت می‌کند. کشور قطر، همچنین پیش بینی می کند که بسیاری از طرفداران و بازدیدکنندگان برای سفرهای یک روزه به این کشور پرواز کنند تا ضمن تماشای یک بازی، مناظر فرهنگی متعدد آن را نیز بازدید کنند.

 

پس از بازی‌ها، برخی از استادیوم‌های تازه‌ ساخته شده به مکان‌های تفریحی یا کنسرت تبدیل می‌شوند. در تلاش برای پیشرفت همسایگان، این کشور همچنین بسیاری از مواد و تجهیزات استادیوم ها را به کشورهای جهان سومی می فرستد که به دنبال شروعی برای ساخت استادیوم‌های جدید هستند.

در ادامه به چندی از بهترین هتل‌های قطر اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

هتل Banyan Tree Doha

هتل های قطر

هتل Banyan Tree Doha مطمئناً بین طرفداران فوتبال بسیار محبوب خواهد بود. این هتل نزدیک‌ترین هتل به بزرگترین منطقه هواداران است و در دید پنج استادیومی است که بازی‌ها در آن برگزار می‌شود. منوی رستوران‌های آن از غذا‌هایی از جمله هندی، تایلندی و ایتالیایی تکمیل شده است. سالن روی پشت بام هتل، مکانی دیدنی و با منظره 360 درجه از شهر است و تبدیل به نقطه محبوب برای افراد محلی و گردشگران شده است.

 

هتل Marsa Malaz Kempinski ، مروارید دوحه

 

هتل های قطر

هتل Marsa Malaz Kempinski که به مروارید دوحه معروف است، نمای بسیار شیکی دارد.این هتل، 281 اتاق با چشم‌انداز عالی اقیانوس و سبکی ترکیبی از نمای اروپایی و عربی دارد. امکانات به همان اندازه که شما انتظار دارید عالی است، با بیش از هفت رستوران، سالن بدنسازی و زمین تنیس. بهتر از آن، این هتل نه تنها دارای یک سری استخرهای روباز برای استراحت در اطراف است، بلکه دارای یک ساحل خصوصی است، با سرگرمی‌های آبی عالی برای بزرگسالان و کودکان. این هتل هم به تعدادی از استادیوم‌های برگزاری مسابقات جام‌جهانی نزدیک می‌باشد.

 

هتل Mandarin Oriental

هتل های قطر

این هتل لوکس در بهترین منطقه شهر واقع شده است، محله‌ای که شامل برخی ساختمان‌های تاریخی و مکان‌هایی برای قدم زدن در یک عصر رنگارنگ و پر انرژی. این هتل به طوری طراحی شده است که بالای آن سایه‌بانی مدرن برای دور نگه‌داشتن نور خورشید قرار دارد، و دارای یک جفت استخر روی پشت‌بام، بخش استخرهای سرپوشیده، چندین رستوران و شیرینی‌پزی‌هایی که کیک و بستنی نیز ارائه می‌کند. علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبا، آپارتمان‌های با آشپزخانه نیز وجود دارد.

 

 

 

هتل Mondrian Doha

 

هتل های قطر

هتل Mondrian دوحه در خلیج دوست داشتنی غربی قرار دارد و آن را در دسترس همه جاذبه‌های شهر قرار می‌دهد، و اتاق‌های مجللی دارد که با الهام از داستان‌های شب‌های عربی، با نقاشی‌های دیواری و لامپ‌های زینتی طراحی شده است. امکانات هتل عبارتند از استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی 24 ساعته در یک برج سیاه و سفید، اسپا با دیوارهای موزاییک آینه کاری شده و یک حمام ترکی، و یک رستوران خیره کننده روی پشت بام با الگوبرداری از بهترین رستوران‌های لس آنجلس. در میان رستوران‌ها، استیک‌خانه‌ای است که توسط سرآشپز برنده جایزه ولفگانگ پاک اداره می‌شود، و سوشی‌بار و اتاق غذاخوری که غذاهای استاد آشپزی ژاپنی، ماساهارو موریموتو، را سرو می‌کند.

 

 

 

استراحتگاه و ویلاهای ساحلی هیلتون سالوا

 

این تفرجگاه ساحلی در جنوب غربی قطر، جایگزینی برای اقامت‌های معمولی‌تر شهری متمرکز در دوحه می‌باشد و برای اقامت خانوادگی عالی است. یک ساحل خصوصی وجود دارد که در آن می‌توانید حمام آفتاب بگیرید یا به تفریح‌های آبی بپردازید. از بین یک اتاق مهمان ساده، یک سوئیت یا یک ویلای خصوصی با استخر اختصاصی و دسترسی مستقیم به ساحل، و انبوهی از رستوران‌های متخصص در غذاها متناسب با هر سن و سلیقه، هر کدام را دوست دارید، انتخاب کنید. اگر می‌خواهید برای مدتی از هیجان‌ها و مشکلات فرار کنید، به اسپا بروید، که طیف وسیعی از درمان‌ها را ارائه می‌کند و حمام‌های داغ دارد.

 

 

سفر به قطر برای جام جهانی در کنار جاذبه های توریستی این کشور!

 

 

هتل The St Regis دوحه

 

این اقامتگاه باشکوه در منطقه محبوب خلیج غربی دوحه قرار دارد، این هتل با 336 اتاق که دارای حمام های مرمرین و دکوراسیون الهام گرفته از فرهنگ عربی است، هیولای بزرگ هتل‌ها در دوحه است. بیشتر از ده رستوران وجود دارد که هر کدام سنت‌های آشپزی منطقه‌ای از جهان را به نمایش می‌گذارند (از چای عصرانه انگلیسی در سالن سراب تا غذاهای مورد علاقه کارائیب). ساحل درست بیرون از هتل است و فرصتی برای ورزش‌های آبی را فراهم می‌کند، یک استخر شنا به اندازه استخر های المپیک و مرکز تناسب اندام با فناوری پیشرفته وجود دارد، و اسپا، که تمام لذتی را که می‌توانید آرزو کنید را تضمین می‌کند (مجموعه‌ای از بسته‌های درمانی را ارائه می‌دهد).

این اقامتگاه‌ها بهترین محل برای هواداران فوتبال در جام جهانی 2022 می‌باشد. کشور قطر دارای هتل ها و اقامتگاه های بسیار زیادی می باشد، که در این مقاله امکان اشاره به همه آنها نبود.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x