افتتاح حساب بایننس وریفای شده + راهکار اصلی ثبت نام در بایننس
نوامبر 24, 2021 0
Rate this post

معرفی کلی بایننس 

بایننس(Binance) در واقع یک بستر جهانی برای خرید فروش ارز های دیجیتال است که در حال حاضر همین صرافی میلیون ها کاربر را به خود جای داده است  اما کاربران با افتتاح حساب در بایننس با بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر شارژ می کنند و ترید می کنند.

این صرافی در میان معامله‌گران ایرانی محبوبیت خیلی خوبی دارد اما با وجود تحریم ها و مشکلاتی که دارد، کمی کار را برای معامله‌گران سخت کرده است ولی همچنان هزاران ایرانی در بایننس فعالیت می کنند. البته ما سعی داریم که در سایت ارزکردیت روش اصولی و درست ساخت حساب بایننس رو به شما در کمترین زمان ممکن آموزش دهیم.

برای شروع ساخت حساب بایننس در ارزکردیت روی متن کلیک کنید

حساب بایننس

تاریخچه صرافی بایننس 

آقای چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس است که در جامعه ارز دیجیتال از این فرد به عنوان لقب سی‌زی (CZ) از او یاد می‌شود. آقای ژائو اولین دفتر خود را در هنگ کنگ ایجاد کرد و پس از موفقیت بی نظیر در خرید و فروش ارزهای دیجیتال، به سرعت شعب دیگر این مجموعه را نیز تاسیس کرد.

اما این به یاد داشته باشیم که، این صرافی در سال 2017 اصلا وضعیت خوبی نداشت، ولی خیلی سریع رشد کرد و رقبای قدرتمند خود را پشت سر گذاشت.

روش کار کردن در بایننس چگونه است؟

بایننس یک پلتفرم است که در آن خریداران و فروشندگان در آن جمع می شوند و سفارش خرید و فروش خود را درآن ثبت می کنند، اما اگه بخواهیم دقیق‌تر توضیح بدهیم این پلتفرم معامله‌ای خریداران و فروشندگان را در سریع‌ترین زمان ممکن به یکدیگر متصل می‌کند و در ازای آن مقداری کمیسیون از معامله دریافت می‌کند.

در صرافی بایننس کاربران با افتتاح حساب بایننس با هر ارز دیجیتالی که می‌خواهند حساب خود را شارژ می کنند و با تبدیل آن به ارزهای دیجیتال دیگر ترید می کنند. اما برای معامله‌گران ایرانی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، افتتاح حساب کمی مشکل است.

ابتدا کاربران ایرانی برای انجام معامله در بایننس از سایت‌های صرافی ایرانی اقدام به خرید تتر یا بیت کوین می‌کنند و سپس با انتقال ارزهای خریداری‌ شده به بایننس، معامله انجام می‌دهند.

افتتاح حساب باینس برای ایرانیان فراهم شد

افتتاح حساب باینس برای ایرانیان فراهم شد!!

حتما شما هم با خواندن این عنوان ” افتتاح حساب بایننس برای ایرانیان فراهم شد” فکر می کنید که بایننس برای کاربران ایرانی امکان ساخت حساب را فراهم کرده است ؟؟؟

متاسفانه همان طور که توضیح دادیم به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایرانی‌ها به هیچ عنوان امکان ساخت حساب بایننس با شماره و هویت ایران وجود ندارد. اما با این حال در بعضی از وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی با روش‌های مختلف به شما آموزش ساخت حساب باینسس در ایران را یاد بدهند.

اما واقعا این آموزش و روش های مختلف برای افتتاح حساب بایننس به تنهایی کمک کننده است؟؟

ما در این قسمت قصد داریم که نحوه‌ی ثبت‌نام و ساخت حساب بایننس به صورت ویدیویی آموزش دهیم و حتی مشکلاتی که در ساخت حساب بایننس برای کاربران ایرانی مشکل دارند را به صورت کامل به شما دوستان عزیز توضیح دهیم تا کامل متوجه این قضیه شوید.

همان‌طور که در ویدیو بالا مشاهده کردید هنگام وارد کردن شماره موبایل به دلیل تحریم‌ها اولین مشکل در ساخت حساب بایننس ایجاد شد.

اما در صورت به وجود آمدن این مشکل کاربران ابتدا از VPN برای تغییر آی پی خود استفاده کرده و از شماره های مجازی خارج از کشور برای رفع این مشکلات استفاده می کنند.

این راهکارها نمی تواند به شما به طور کامل کمک کند، بایننس قبل از افتتاح حساب مدارکی از جمله پاسپورت و موارد دیگر را برای شناسایی کاربران بررسی می کند و در صورتی که این مدارک حاوی هویت ایرانی فرد باشد حساب را بلاک می کند و با توجه به الگوریتم‌های شناخت چهره دیگر به آن کاربر اجازه‌ی افتتاح حساب جدید نمی‌دهد.

راه کار اصلی و اصولی افتتاح حساب بایننس مشخص شد

در واقع روش اصلی و اصولی افتتاح حساب بایننس روشی است که در مجموعه ارزکردیت برای افتتاح و وریفای حساب بایننس استفاده می‌شود در واقع با استفاده از این روش تمام مراحل افتتاح و وریفای حساب بایننس به طور کامل انجام می‌شود.

ساخت حساب بایننس برای برای ایرانیان به این روش به طور اختصاصی در مجموعه‌ی ارزکردیت انجام می‌شود و حساب‌های ساخته شده توسط این مجموعه در حالتی که کاربران در هنگام استفاده از داشتن آی پی ثابت از کشور حساب کاربری خود اطمینان داشته باشند، برای همیشه بدون مشکل فعال خواهند بود.

در آخر پیشنهاد می‌شود اگر قصد فعالیت حرفه‌ای و ترید ارزهای دیجیتال، در حساب بایننس وریفای شده‌ی خود را دارید برای شروع ساخت حساب بایننس در ارزکردیت روی دکمه زیر کلیک کنید

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x