هیجان انگیزترین اتفاق سال 2022، خرید بلیط مسابقات جام جهانی در قطر!
آوریل 25, 2022 0
Rate this post

هیجان انگیزترین اتفاق سال  2022،  خرید بلیط مسابقات جام جهانی در قطر!

امسال می تواند یکی از هیجان انگیز ترین سال های زندگی شما باشد. اگر از علاقه مندان فوتبال باشید، قطعا اخبار مرتبط با فوتبال و جام جهانی را دنبال می کنید و با آن آشنایی کامل دارید. احتمالا در پوست خود نمی گنجید تا این مسابقات هرچه زودتر آغاز شوند. اما اگر می خواهید این بازی ها را از نزدیک ببینید، زودتر دست بجنبانید! زیرا همین حالا هم برای خرید بلیط مسابقات جام جهانی دیر است.

 

مسابقات جام جهانی فوتبال یکی از پرشورترین و هیجان انگیزترین مسابقات است که تیم های ملی کشورهای مختلف سراسر جهان در آن شرکت می کنند. البته اگر این تیم ها به مسابقات راه یافته باشند!. شاید از خود بپرسید امسال برگزاری این مسابقات را چه کشوری بر عهده دارد؟ میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده کشور قطر در خاورمیانه می باشد که از ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ادامه می یابد.

 

از تیم هایی که به جام جهانی ۲۰۲۲ راه یافته اند میتوان انگلیس، بلژیک، ایالات متحده آمریکا، ایران، کره جنوبی و … را نام برد.  32 تیم در جام جهانی امسال حضور دارند که تیم ملی ایران در گلدان 3 قرار گرفته است. گفتنی است که این دوره آخرین دوره از مسابقات است که 32 تیم در آن حضور دارند. برای دوره های بعدی 48 تیم در رقابت های جام جهانی حضور خواهند داشت.

 

همانطور که می دانیم تیم ملی ایران نیز به این مسابقات راه پیدا کرده است. ایرانیان زیادی در سراسر دنیا قصد سفر به قطر را دارند تا این مسابقات پرشور را حضوری مشاهده و از نزدیک تجربه کنند. اما قبل از آن سوالاتی برای ما پیش می آید که در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

 

خرید بلیط مسابقات جام جهانی

 

1.کلمه فیفا به چه معناست؟

سازمان فدراسیون بین المللی فوتبال که به فیفا مشهور است، برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال را برعهده دارد. شعار سازمان فیفا برای بازی، برای جهان است و البته رئیس آن نیز جیانی اینفانتینو می باشد.

مسابقات جام جهانی هر 4 سال یک بار توسط این سازمان برگزار می شوند و میزبانی مسابقات به قید قرعه به کشورهای مختلفی می رسد. برگزاری مسابقات امسال یعنی سال ۲۰۲۲ میلادی و 1401 شمسی به کشور قطر رسیده است.

 

در طول تاریخ فیفا این دومین باری است که میزبانی مسابقات جام جهانی به کشوری در خاورمیانه می‌ رسد. سازمان فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) در ابتدا قطر را از لحاظ آب و هوایی برای برگزاری این مسابقات مناسب نمی دانست.

 

اما با رویکردها و هزینه هایی که قطر در این راستا انجام داده میزبانی مسابقات سال ۲۰۲۲ را این کشور بر عهده می گیرد. از جمله شرکا و حامیان جام جهانی سازمان فدراسیون بین المللی فوتبال عبارتند از: ویوو، مک دونالد، هواپیمایی قطر، کوکاکولا،آدیداس و … .

 

  1. 2. موقعیت جغرافیایی کشور قطر به چه صورت است؟

قطر کشوری عرب زبان است که در خاورمیانه‌ و در بخش جنوبی خلیج فارس واقع شده است. این کشور به دلیل فروشی نفت و گاز و درآمدهای خوب حاصل از آن دارد توانسته است تا به یکی از ثروتمندترین کشورها تبدیل شود. ارتباط کشور قطر با ایران از طریق مرز آبی صورت می گیرد.

همانطور که پیش تر گفتیم زبان رسمی قطر عربی است اما زبان انگلیسی نیز در آن رایج است و صحبت می شود. آب و هوای بیابانی دارد اما باران های سیل آسایی که در زمستان گریبان گیر قطر می شود این کشور را به چالش می کشد. دوحه بزرگ ترین شهر و پایتخت کشور قطر است. همچنین از شهرهای دیگر آن می توان دخان، خور، راس لفان و … را نام برد.

 

02

  1. چطور بلیط مسابقات جام جهانی را خرید کنیم؟

بسیاری از افراد دوست دارند در لحظات مهم مسابقات جام جهانی حضور داشته باشند و تیم های مورد علاقه خودشان را  در استادیوم ها تشویق کنند. مشکلی که پیش می آید این است که نمی دانند که چگونه می توانند بلیط این مسابقات را تهیه کرده و به این کشور سفر راحت و لذت بخشی داشته باشند.

برای خرید بلیط مسابقات جام جهانی، قطعا مطمئن ترین و امن ترین راه، خرید بلیط از سایت اصلی سازمان فدراسیون بین المللی فوتبال است. همانطور که می دانیم کشور ما متحمل  تحریم ها و محدودیت هایی است که در ارتباط های مالی به وجود می آید. بنابراین بسیاری  ممکن است در پرداخت های بین المللی به مشکل برخورد کنند. حتی بعضی افراد ممکن است نحوه کار با پرداخت های بین المللی را بلد نباشند. ارز کردیت به شما کمک خواهد کرد تا خرید بلیط مسابقات جام جهانی را به راحتی انجام دهید و از سفر خود لذت ببرید. ارز کردیت با دریافت حداقل کارمزد پرداختی امن و سریع را برای شما انجام می دهد. هدف ما آسان تر کردن فعالیت های شما در عرصه بین المللی است. پس منتظر چی هستید؟ این مسابقات هیجان انگیز را اصلا از دست ندهید و هرچه سریع تر خرید بلیط مسابقات جام جهانی را شروع کنید.

 

 

خرید بلیط مسابقات جام جهانی

  1. 4. جام جهانی در دوران کرونا چگونه خواهد بود؟

اگر یادتان باشد مسابقات مقدماتی جام جهانی در آغاز پاندمی کووید -19 و بدون حضور تماشاچی برگزار شد. بازیکنان زیادی درگیر این ویروس شدند و این موضوع باعث شد تا کره شمالی در مرحله ی مقدماتی جام جهانی انصراف خود را اعلام کند. اما صبر کنید و از خرید بلیط مسابقات جام جهانی پشیمان نشوید!

اما حالا بعد از گذشت دوسال از پاندمی کرونا، قطر اولین کشوری است که این مسابقات را با تماشاچی برگزار می کند. مسافران برای سفر به قطر باید از 72 ساعت قبل از پرواز تستPCR  بدهند و جواب تست را به زبان انگلیسی همراه خود داشته باشند. اگر اقامت قطر را داشته باشید اما کارت واکسیناسیون نداشته باشید، تست PCR  و  7 روز قرنطینه در خانه قبل از پرواز الزامی می باشد. اگر اقامت این کشور را به همراه کارت واکسیناسیون به همراه داشته باشید نیازی به تست PCR ندارید. واکسن هایی که دریافت کرده اید باید یکی از واکسن های فایزر، آسترازنکا، مدرنا و جانسون باشد،. همچنین اگر واکسن هایی که دریافت کرده اید اسپوتنیک و یا سینو فارم باشد، تست انتی بادی برای شما الزامی می باشد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x