کنفرانس و ژورنال
آوریل 20, 2022 0
Rate this post

همان‌طور که اطلاع دارید در اکثر کشور‌های جهان هر ساله کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی متعددی برگزار می‌شود و موضوع این کنفرانس‌ها در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، تخصصی و هنری است. از کشور ما نیز کسانی مقاله‌های علمی خود را برای چاپ در یک ژورنال معتبر یا شرکت در چنین کنفرانس‌هایی ارسال می‌کنند.

 

موسسات برگزارکننده این کنفرانس‌ها یا ژورنال‌ها پس از دریافت چکیده مقاله آن را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت تایید یا رد شدن، نظر خود را به اطلاع فرستنده می‌رسانند.

 

اگر چکیده مقاله مورد تایید قرار گرفت، فرستنده ابتدا باید هزینه چاپ یا هزینه شرکت در کنفرانس را با کارت‌های بین‌المللی پرداخت کند. اما بسیاری از افراد برای پرداخت این هزینه‌ها با مشکل روبرو می‌شوند.

 

یکی از روش‌های پرداخت هزینه کنفرانس و چاپ در ژورنال، استفاده از خدمات شرکت ارز کردیت است. این شرکت یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های خدمات پرداخت ارز به شمار می‌رود و می‌تواند در این زمینه به متقاضیان کمک کند.

 

کنفرانس

چرا باید برای پرداخت هزینه چاپ مقاله در ژورنال یا شرکت در کنفرانس از خدمات ارز کردیت استفاده کرد؟

 

امور بانکی ایران در حال حاضر تحت تاثیر سیاست‌های خارجی در حالت تحریم است و انتقال ارز به یک کشور دیگر با مشکلات زیادی همراه است. بنابراین بسیاری از افراد برای پرداخت‌های بین‌المللی از جمله پرداخت چنین هزینه‌هایی با مشکل رو‌به‌رو می‌شوند.

به همین علت استفاده از خدمات ارز کردیت یکی از راه‌کار‌های حل این مشکل است. از مزیت‌های ارز کردیت می‌توان به انتقال ارز در کوتاه مدت و با کمترین ریسک اشاره کرد.

اجازه دهید بررسی کنیم که ارز کردیت در این زمینه چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

 

کالای مجازی و دیجیتال

پرداخت هزینه کنفرانس و چاپ در ژورنال از طریق مستر کارت

مستر کارت یکی از کارت‌های معتبر بانکی در جهان است که می‌توانید با آن هزینه‌های چاپ مقاله در ژورنال یا شرکت در کنفرانس را پرداخت کنید.

از مزایای این کارت می‌توان به سرعت بالای تراکنش‌ها و توانایی پرداخت هزینه‌های بین‌المللی اشاره کرد. اما بدون شک ما امکان استفاده از مستر کارت را در کشورمان نداریم.

شرکت ارز کردیت در این زمینه به شما کمک می‌کند. می‌توانید پس از ثبت نام در این وبسایت و وارد شدن به پنل کاربری خود از مشاوران این شرکت اطلاعاتی در مورد مستر کارت دریافت کنید.

 

افتتاح حساب پیپال

پرداخت هزینه ژورنال و کنفرانس از طریق پی پال

معمولا بیشتر پرداخت‌های هزینه چاپ مقاله در ژورنال و شرکت در کنفرانس به وسیله حساب بانکی پی پال انجام می‌شود.

پی پال؛ یک سرویس خدمات مالی آنلاین است که به کاربران فرصت می‌دهد تا به شکل آنلاین هزینه ژورنال و کنفرانس خود را در زمان بسیار کوتاهی پرداخت کنند.

با این حال، استفاده از پی پال در داخل کشورمان مشکلات زیادی دارد و بسیاری از افراد دسترسی به آن ندارند. شرکت ارز کردیت با استفاده از حساب‌های تایید شده پی پال خود شرایط پرداخت راحت هزینه‌های شرکت در کنفرانس و ثبت مقاله شما در ژورنال‌های خارجی را فراهم کرده است.

 

پرداخت هزینه ژورنال و کنفرانس از طریق ویزا کارت

ویزا کارت از جمله انواع کارت اعتباری خارجی معتبر است که می‌توانید با آن پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهید.

با این حال امکان استفاده از این کارت برای افراد عادی در کشور ما وجود ندارد و برای این منظور باید از خدمات یک شرکت معتبر مانند ارز کردیت استفاده کرد.

این شرکت و کارشناسان معتبر آن در کنار شما هستند تا بتوانید هزینه ژورنال و کنفرانس خارجی خود را راحت پرداخت کنید و خدمات متنوع این سایت روش‌های پرداخت گوناگونی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x