خرید کالای مجازی و دیجیتال
آوریل 10, 2022 0
Rate this post

اینترنت تمام ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار داده است و کسب‌وکارهای جدیدی در نتیجه آن به وجود آمده‌اند که یکی از آن‌ها فروشگاه‌های فروش محصولات یا خدمات مجازی است.

در حقیقت، ارزش صنعت فروش کالای مجازی و دیجیتال به بیش از ۳.۷ تریلیون دلار رسیده است و پیشبینی می‌شود در آینده همچنان افزایش پیدا کند.

کالا یا محصول مجازی می‌تواند یک فایل‌ صوتی یا تصویری، ای بوک‌، برنامه‌های کاربردی موبایل یا دسکتاپ یا انواع فایل‌های قابل دانلود باشد.

به عبارت دیگر، کالای دیجیتال را می‌توان از طریق تلفن همراه، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت به صورت آنلاین خریداری کرد.

بنابراین، برای پرداخت هزینه کالای مجازی و دیجیتال به یک روش مطمئن نیاز دارید. در ادامه متوجه خواهید شد ارز کردیت در این زمینه چه کمکی می‌تواند به شما کمک کند.

 

 

کالای مجازی و دیجیتال

خرید کالای مجازی با ویزا کارت

با کمک انواع ویزا کارت فیزیکی یا مجازی می‌توانید هزینه کالای مورد نظر خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

ویزا کارت یک کارت اعتباری بسیار کارآمد برای پرداخت‌های آنلاین است و شبکه بسیار امنی دارد. ارز کردیت به شما کمک می‌کند هزینه کالای دیجیتال را به راحتی از طریق ویزا کارت بپردازید.

 

 

کالای مجازی و دیجیتال

خرید کالای مجازی و دیجیتال با مستر کارت

مستر کارت یکی دیگر از کارت‌های اعتباری پرطرفدار در سراسر دنیا است که امکان نقل و انتقال پول در سطح بین‌المللی را فراهم می‌کند.

ویژگی‌های مهم مستر کارت شامل شبکه پرداخت امن، کارمزد پایین، سرعت بالای تراکنش‌ها و امکان برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز در بیش از ۱۴۰ کشور است.

اگر قصد دارید یک کالای مجازی را با مستر کارت خریداری کنید، ارز کردیت در کنار شما است تا پرداخت هزینه را به شیوه‌ای امن و مطمئن انجام دهید.

 

خرید کالای مجازی و دیجیتال از طریق پی پال

پی پال به یک نام شناخته‌شده در صنعت پرداخت الکترونیکی تبدیل شده است. این سیستم انتقال پول یک شبکه بسیار امن دارد و کاربران به راحتی می‌توانند از خدمات متنوع آن بهره‌مند شوند.

از این رو، پی پال به یکی از روش‌‌های محبوب پرداخت آنلاین و خرید کالای دیجیتال تبدیل شده است.

اگر شما هم قصد دارید با حساب پی پال خود کالای مجازی و دیجیتال خریداری کنید، ارز کردیت این کار را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهد.

 

 

پرداخت با سوئیفت

خرید کالای مجازی از طریق سوئیفت

سوئيفت یک روش مطمئن برای انتقال پول در سطح بین‌المللی در اختیار بانک‌ها قرار داده است.

در حال حاضر، شبکه سوئیفت در بیش از ۲۰۰ کشور برای تراکنش‌های مالی به کار گرفته می‌شود و حواله آن یکی از امن‌ترین روش‌های انتقال ارز و پرداخت آنلاین به شمار می‌آید. با وجود این، کارمزد پرداخت با سوئیفت با توجه به مبلغ موردنظر و کشور مقصد متفاوت است.

 

با توجه به آنچه گفته شد،‌ روش‌های زیادی برای خرید کالای مجازی و دیجیتال وجود دارد. ارز کردیت سابقه طولانی در زمینه خدمات مالی دارد و صرف نظر از روشی که برای پرداخت انتخاب کرده‌اید، به شما کمک می‌کند این کار را به شیوه‌ای مطمئن انجام دهید.

 

با توجه به تحریم‌هایی که علیه شبکه بانکی ایران اعمال شده است، گروه ارز کردیت تلاش می‌کند خرید و پرداخت آنلاین را به تجربه‌ای آسان برای تمام ایرانیان تبدیل کند.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x