راهنمای خرید گیفت کارت ایکس باکس + کاربرد ریجن بندی گیفت کارت
فوریه 21, 2022 0
Rate this post

خرید گیفت کارت ایکس باکس برای تهیه برخی از بازی های عرضه شده در سایت هایی همچون مایکروسافت امری ضروری است زیرا اگر به چنین سایت هایی مراجعه کنید متوجه خواهید شد که این سایت ها برخی از بازی های خود را غیر رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند اما به چه صورت می توان این بازی ها را خریداری نمود ؟

شما با استفاده از گیفت کارت های ایکس باکس می توانید این دسته از بازی های غیر رایگان را تهیه نموده و از آن ها نهایت لذت را ببرید.

 

گیفت کارت ها نوعی کارت اعتباری به شمار می روند که با وارد نمودن کد مخصوصی که به آن ها تعلق گرفته است می توانید به اندازه اعتبار درج شده بر روی آن ها خریدهای اینترنتی انجام دهید.

این امر برای بازی های ایکس باکس نیز صدق می کند و شرکت هایی وجود دارند که امکان خرید این بازی ها را برای شما فراهم ساخته اند.

 

ایکس-باکس

 

از مهم ترین شرکت های فعال در این حوزه می توان مایکروسافت را نام برد که با مراجعه به این سایت و استفاده از گیفت کارت های ایکس باکس می تونید جدیدترین بازی ها و سرگرمی های روز دنیا را خریداری نمایید.

 

گیفت کارت ایکس باکس XBOX چیست ؟

نوشتار خود را با پرسش به این پاسخ که گیفت کارت ایکس باکس چیست آغاز می نماییم تا ادامه این مطالب را با دانش بیشتری مطالعه نمایید.

گیفت کارت های ایکس باکس نوعی کارت های اعتباری شناخته می شوند که بر روی آن ها کد مخصوصی درج گردیده است که می توانید با استفاده از این کدها حساب ایکس باکس خود را شارژ نموده و خریدهای اینترنتی خود را انجام دهید.

 

شما به واسطه این کارت ها قادر خواهید بود تا انواع مختلفی از بازی ، برنامه ها و اپلیکیشن ها را از سایت مایکروسافت تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید زیرا این کمپانی تمام بسترهای لازم را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی این دسته از نیازمندی های خود را بر آورده سازید.

 

خرید گیفت کارت ایکس باکس برای کاربران ایرانی پیچیدگی های خاص خود را به همراه دارد زیرا تحریم هایی که در این راستا در کشورمان وجود دارند بسیاری از روش های پرداخت ارزی را محدود نموده اند.

 

امروزه انواع مختلفی از گیفت کارت های ایکس باکس را می توان مشاهده نمود که می توان آن ها را به عنوان هدیه به دوستان و خانواده خود تقدیم نمود زیرا این کارت ها مزیت های قابل توجه ای برای انجام چنین خریدهای اینترنتی دارند.

 

در ادامه به بررسی هرچه بیشتر نکات خرید گیفت کارت ایکس باکس ارزان خواهیم پرداخت و جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه داریم تا انتها ما را همراهی نمایید.

گیفت کارت ایکس باکس چیست

چگونگی خرید گیفت کارت ایکس باکس

همان گونه که در بخش های قبل بیان نمودیم لازم است برای خرید گیفت کارت ایکس باکس نکات مهمی را رعایت نمایید تا در انتها صاحب کارت هایی معتبر و کاربردی شوید.

 

یکی از مهم ترین ویژگی های بارزی که این کارت ها دارند عدم برخورداری از تاریخ انقضاست به همین جهت بهترین گزینه برای هدیه می باشند که می توانید افرادی را که به بازی ها و اپلیکیشن های کاربردی علاقه بسیار زیادی دارند را با چنین هدیه هایی خوشحال کنید.

 

در حال حاضر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بی شماری وجود دارند که در زمینه فروش گیفت کارت ایکس باکس فعالیت دارند اما لازم است در انتخاب این فروشگاه ها دقت عمل لازم را در نظر گرفته و از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.

 

خرید از این فروشگاه ها مزیت های قابل توجه ای برای شما به همراه دارد که از مهم ترین آن ها می توان به عرضه کارت هایی معتبر اشاره نمود که در حال حاضر بسیار کاربردی می باشند.

 

محصولات پیشنهادی : خرید گیفت کارت آمازون آمریکا

خرید گیفت کارت ایکس باکس

نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی نحوه استفاده پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس پرداخته و در این راستا نیز اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم.

 

گام بعدی پس از خرید این گیفت کارت ها وارد نمودن کدی است که بر روی این کارت ها درج گردیده است. این کدها ، کدهای مخصوصی به شمار  می روند که با استفاده از آن ها می توانید حساب ایکس باکس خود را شارژ نموده سپس خریدهای خود را انجام دهید.

 

از دیگر ویژگی های این کارت غیر قابل انتقال بودن اعتبار می باشد به این صورت که پس از شارژ نمودن حساب شما نمی توانید اعتبار حساب خود را به حساب دیگری جهت انجام خرید انتقال دهید. خرید گیفت کارت ایکس باکس این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به کنسول های 360 و ایکس باکس دسترسی یافته و به این طریق نیازمندی های خود را برآورده سازید.

 

لازم به ذکر است این اعتبار تا پایان کل اعتبار در حساب شما باقی خواهد ماند و می توانید از آن استفاده کنید.

 

اهمیت خرید گیفت کارت برای ایکس باکس وان

خرید گیفت کارت برای ایکس باکس وان

 

 

امروزه بیشتر بازی های ایکس باکس که به صورت دیسک می باشند به روش قاچاق به کشور ما وارد می شوند و همین امر موجب شده است تا قیمت های متعارفی را برای این بازی ها شاهد باشیم در حالی که شما می توانید با خرید مستقیم از شرکت مایکروسافت به راحتی به این بازی ها دست یابید.

 

این گیفت کارت ها به عنوان راهکار دوم برای خرید بازی های ایکس باکس می توانند به شما کمک های شایانی نمایند تا علاوه بر عدم پرداخت هزینه های بیشتر در مدت زمان کمتری صاحب بازی هایی باکیفیت شوید.

فروشگاه ایکس باکس به عنوان یک فروشگاه بزرگ در سطح دنیا تمام بسترها و امکانات لازم را برای کاربران خود فراهم ساخته است تا با خرید گیفت کارت ایکس باکس بتوانند به صورت آنلاین محصولات موردنیاز خود را تهیه کنند.

همان گونه که در بخش های قبل نیز بیان نمودیم شما با وارد نمودن کدهای خاصی که بر این روی این کارت های اعتباری درج گردیده اند می توانید حساب ایکس باکس یا مایکروسافت خود را شارژ نموده و از خرید آنلاین و ایمن نهایت لذت را ببرید.

 

خرید گیفت کارت ارزان و معتبر

در حال حاضر فروشگاه های بسیاری وجود دارند که این گیفت کارت ها را عرضه می کنند اما نمی توان به تمامی آن ها اعتماد نمود  شما با خرید گیفت کارت ایکس باکس از فروشگاه های معتبر می توانید ضمن کسب اطلاعات لازم درباره کارت موردنظر صاحب کارت هایی با قیمت های متعارف شوید زیرا این فروشگاه ها محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای به فروش می رسانند و همین امر می تواند خرده فروش ها را حدف نموده و قیمت این نوع از گیفت کارت ها را کاهش دهد.

خرید گیفت کارت ایکس باکس ارزان

کاربرد ریجن بندی گیفت کارت ایکس باکس

به طور کلی کنسول های ایکس باکس فاقد ریجن بندی می باشند اما این امر برای خرید این کارت ها صدق نمی کند

زیرا شما هنگام خرید باید بر اساس واحد پولی تولید کننده اقدام نمایید. به عبارت ساده تر اگر قصد دارید تا اقدام به خرید گیفت کارت ایکس باکس آمریکا نمایید باید این نوع گیفت کارت با حساب اکانت شما همخوانی داشته باشد. با توجه به تحریم هایی که امروزه برای کشور ما وجود دارند می توانید اکانت حساب خود را بر روی کشورهایی همچون آمریکا و استرالیا ثبت کنید

بر این اساس باید گیفت کارت موردنیاز خود را به دلار تهیه کنید.

 

مهم ترین مزیت های خرید گیفت کارت ایکس باکس

در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم که خرید گیفت کارت ایکس باکس مزیت های قابل توجه ای برای شما به همراه دارد. از مهم ترین مزایای این کارت های اعتباری می توان موارد زیر را نام برد که هر کدام اهمیت خاص خود را دارند.

 

  • بهره مندی از خدماتی که تحریم می باشند

تحریم هایی که طی سالیان گذشته برای کاربران کشورمان اعمال شده اند موجب شده اند تا

ایرانیان برای دسترسی به امکانات موردنیاز خود با محدودیت های بسیاری مواجه باشند . اما شما با خرید این گیفت کارت ها می توانید به راحتی خریدهای خود را انجام دهید.

 

  • امکان تهیه نمودن انواع مختلفی از فیلم ها ، موسیقی ها و محتواهای جذاب

زمانی که حساب خود را با استفاده از گیفت کارت های ایکس باکس شارژ می کنید قادر خواهید بود

تا انواع مختلفی از بازی ها ، اپلیکیشن ها ، موسیقی ، فیلم و … را تهیه نموده و از این امکانات نهایت لذت را ببرید.

 

  • فعال نمودن لایو گلدها و سرویس های ویژه ایکس باکس

لایو گلد از جمله سرویس های ویژه ای به شمار می رود که با قابلیت های بی نظیر خود امکانات گسترده ای

 

برای کاربران خود فراهم نموده است اما شما در صورتی می توانید به این سرویس ها دسترسی یابید که حساب مایکروسافت خود را فعال کنید.

 

فعال سازی این اکانت ها نیاز به افزایش اعتبار با استفاده از گیفت کارت های ایکس باکس دارد.

 

  • بهره مندی از فروش های ویژه مایکروسافت

در برخی شرایط و مناسبت ها برند مایکروسافت فروش های فوق العاده ای را برای کاربران خود در نظر می گیرد

که طی این فروش ها می توان انواع مختلفی از اپلیکیشن ها ، برنامه ها ، موسیقی ها و … را با قیمت های پایین تری خریداری کرد. شما نیز می توانید با افزایش اعتبار خود با خرید گیفت کارت ایکس باکس از این فروش های ویژه بهره مند شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x