معرفی گیفت کارت آمازون و نحوه خرید آن
فوریه 21, 2022 0
Rate this post

در سال های اخیر خرید با پول نقد به یک ناهنجاری در جامعه تبدیل شده، به نحوی که به نسبت آمار ممکن است تنها 10 درصد از مردن یک منطقه برای خرید های ریز و درشت خود از پول نقد استفاده نمایند. همین ناهنجاری ها سبب به وجود آمدن روش های پرداخت جدید شده است و همانطور که شاهد هستید بسیاری از خرید های افراد به واسطه کارت های بانکی و یا از روش های آنلاین انجام می شود که با استقبال چشم گیری همراه بود. از دلایل محبوبیت همراه بانک ها می توان در درجه اول به امنیت مالی اشاره کرد که سبب می شود با خیال راحت به خرید بپردازید.

 

گیفت کارت آمازون یکی از موارد عنوان شده است که به دلیلی داشتن اعتبار جهانی و برخورداری از امکانات عالی از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما نحوه خرید گیفیت کارت آمازون به چه صورت است و از کجا می توانیم آن را تهیه کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از گیفت کارت آمازون و نحوه خرید و فروش آن را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون چیست؟

همانطور که عنوان شد، امروزه کارت های پول جای خود را به پول نقد داده اند که این اقدام علاوه بر افزایش امنیت مالی برای افراد، سبب تسریع در خرید نیز شده است.  همین امر سبب شده که بانک ها و کمپانی های بزرگ در سراسر دنیا با هدف جلب رضایت کاربران و مشتریان خود، کارت های هدیه را طراحی و در اختیار آن ها بگذارند. به طوری که امروزه شاهد هدیه دادن کارت های همراه در مراسمات مختلف هستیم.

 

استقبال بی نظیر مردم از کارت های هدیه سبب شد که کمپانی های بزرگ طی یک اقدامات برنامه ریزی شده دست به طراحی گیفت کارت هایی بزنند که با قابلیت های مخصوص در اختیار مشتریان قرار بگیرد.گیفت کارت آمازون یکی از موارد عنوان شده است که به دلیل قابلیت های ویژه از محبوبیت و ارجعیت زیادی برخوردار است.

 

با داشتن یکی از گیفت کار های آمازون می توانید خرید لذت بخشی را در هریک از بخش های این فروشگاه بزرگ تجربه کنید. یکی از مزایای داشتن این گیفت کارت ها امکان خرید در سراسر دنیا بدون نیاز به کریدیت کارت است، این مزیت برای ایرانیان که امکان خرید مستقیم از آمازون را ندارند، بسیار حائز اهمیت است.

 

 

امکان خرید مستقیم یعنی نمی توانید کالای خریداری شده را مستقیم از آمازون دریافت کنید چرا که این شرکت از قابلیت ارسال مستقیم کالا به ایران پشتیبانی نمی کند. اما می توانید از بخش های دیجیتال مجازی آن نهایت لذت را ببرید و با داشتن یک گیفت کارت آمازون خرید خود را حساب نمایید.

 

 

خرید گیفت کارت آمازون توسط دانشجویان یا مترجمین یک سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می آید، چرا که به دلیلی وجود تنش های سیاسی و افزایش قیمت دلار خرید این کارت می تواند به نحوی برای دانشجویان همانند یک حساب بانکی عمل کند. در واقع  باخرید این گیفت کارت شما پول خود را در حساب فروشگاه آمازون سرمایه گذاری کرده اید و هرچه دیگر لازم نیست نگران تنش های ارزی و کاهش ارزش ریال باشید،علاوه بر این می توانید از کتابخانه الکترونیکی آمازون تمامی کتاب های درسی را نیز خریداری نمایید.

 

 

گیفت کارت آمازون

مزایای خرید گیفت کارت آمازون

آمازون به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در سراسر دنیا با داشتن تنوع محصولی بی نهایت یک مرجع کامل برای خرید به حساب می آید. یکی از اقدامات قابل توجه این کمپانی بزرگ طراحی و ارائه گیفت کارت است که به شما امکان خرید با مزایای زیاد را فراهم می کند. از مهم ترین مزایای آن نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

        • با خرید از طریق گیفت کارت آمازون، هیچ مبلغی تحت عنوان کارمزد از حساب شما کسر نمی شود.
        • گیفت کارت آمازون بدون تاریخ انقضا است و شما در هر زمان و مکان می توانید از آن استفاده نمایید.
        • به دلیل داشتن اعتبار، همانند کارت های هدیه بانکی امکان واگذاری آن فراهم می باشد.
        • برای هر گونه خرید می توانید استفاده نمایید و دیگر به کارت های بانکی نیاز ندارید.
        • با وارد کردن کد گیفت کارت در حساب کاربری خود می توانید بدون محدودیت زمانی از آن استفاده نمایید.
        • قابلیت شارژ کردن حساب آمازون و خرید ملزومات مورد نیاز

 

 

برای ثبت نام گیفت های کارت معتبر آمازون باید چه اقداماتی انجام داد؟

بدون شک دریافت گیفت کارت آمازون کار ساده ای نیست چرا که این کمپانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و به دلیلی اینکه می توانید از گیفت کارت آن در هر نقطه از دنیا به صورت یک کارت بین المللی استفاده نمود، برای خرید باید حتما ثبت نام کنید.

        • برای ثبت نام گیفت کارت آمازون در ابتدا به سایت www.amazon.com مراجعه کرده و وارد بخش مشخص شده برای گیفت کارت ها شوید.
        • در مرحله دوم می بایست از میان تنوع کارت های موجود، یکی را انتخاب نمایید.
        • گام سوم به تایید و اضافه کردن کارت به حساب خود اختصاص دارد برای این کار روی گزینه Add to card کلیک کنید و پس از آن باید گزینه Proceed to checkout را انتخاب نمایید.
        • به یاد داشته باشید که در زمان ورود به وب سایت آمازون از طریق اکانت خود اقدام نمایید، چرا که در این مرحله می بایست وارد اکانت خود شوید، پس از همان ابتدا با حساب کاربری وارد شوید مشکلی پیش نخواهد آمد.دقت داشته باشید که چنانچه حساب کاربری در سایت آمازون ندارید می توانید در همین مرحله یک اکانت برای خود ایجاد کنید.
        • گام بعدی به وارد کردن اطلاعات اختصاص داده شده است، البته پیش از آن باید وارد صفحه پرداخت شده و ابتدا هزینه گیفت کارت را پرداخت نمایید.
        • پس از این که مبلغ مورد نظر را پرداخت نمودید حالا وارد صفحه اطلاعات خواهید شد و پس از آن کارت با اطلاعات وارد شده صادر خواهد شد.

دقت داشته باشید که با هر ایمیل می توانید حدود 400 گیفت کارت سفارش دهید و این امر می توایند به نوعی یک کسب و کار کوچک به حساب آید و از آن جا که این کارت ها تاریخ انقضا ندارند می توانید در هر زمان که نیاز داشتید آن ها را به فروش برسانید بدون اینکه نیاز به نگرانی برای تاریخ انقضای کارت باشید. البته دقت داشته باشید که مجموع مبلغ تمامی کارت هایی که در یک روز می خرید نباید از $10,000 تجاوز کند.

از کجا گیفت کارت آمازون بخریم؟

گاهی ممکن است با دیدن یک تبلیغ از خرید گیفت کارت ارزان، بدون در نظر داشتن اعتبار تبلیغ کنند، اقدام به خرید آن کنید که در نهایت باعث ضرر کردن شما خواهد شد. گیفت کارت آمازون یکی از محبوب ترین هدایایی اسن که می توانید برای عزیزان خود خریداری نمایید از این رو پیشنهاد می کنیم پیش از خرید حتما اعتبار فروشنده را بسنجید.

 

با توجه به توضیحات بالا ممکن است تمایل داشته باشید که یکی از این گیفت کارت ها را خریداری نمایید و در زمان لازم از ان استفاده کنید. واسطه های زیادی برای این کار وجود دارند که می توانید به آن ها مراجعه کنید.

البته اعتبار این واسطه باید از پیش تعیین شده باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنید به وبسایت های معتبر مراجعه کرده تا بتوانید با کمترین دردسر، گیفت کارت آمازون را خریداری نمایید.

یکی از وب سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت های گسترده دارد، ارزکردیت است که با داشتن سابقه درخشان در این زمینه می تواند مرجع اطلاعاتی کاملی باشد.

 

فروش گیفت کارت آمازون

آیا امکان فروش گیفت های کارت آمازون وجود دارد؟

همانطور که در موارد فوق عنوان کردین این گیفت کار نوعی سرمایه گذاری برای شما به حساب می آید. این گیفت کارت تاریخ انقضا ندارد پس شما می توانید بدون محدودیت زمانی از آن استفاده کنید. علاوه بر این می توانید در صورت نیاز آن را به دیگران بفروشید و مبلغ آن را به نرخ روز دریافت نمایید.

 

فروش گیفت کارت آمازون از طریق وب سایت های حرفه ای و معتبر صورت میگیرد و مناسب افرادی است که قابلیت دسترسی به سایت آمازون را ندارد و یا صاحب اکانت نیستند چرا که برای خرید گیفت کارت آمازون نیاز به داشتن اکانت دارید.

با توجه به استقبال بی نظیر کاربران از کارت ها و مبالغ متنوع آن، فروش گیفت کارت آمازون با قیمت های مختلف و بدون هیچگونه کارمزد افزایش چشمگیری داشته.

نتیجه گیری

با این گیفت کارت قابلیت های زیادی در دسترس شما قرار می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان به خرید کتاب های الکترونیکی و سایر اقلام مجازی از فروشگاه بزرگ آنلاین آمازون اشاره کرد. این کارت های هدیه مزایای زیادی را به دنبال دارند و می توانید بدون محدودیت زمانی از ان استفاده نمایید. برای خرید آن نیاز به پرداخت هزینه کارمزد ندارید که این خود یک مزیت به حساب می آید. برای خرید گیفت کارت آمازون باید به وبسیات این کمپانی مراجعه ودر بخش مربوطه ثبت نام کنید، دقت داشته باشید که برای ثبت نام باید حتما حساب کاربردی داشته باشد .

اگر امکان خرید برای شما فراهم نیست می توانید از طریق سایت های معتبر داخلی اقدام نمایید که در این میان ارزکردیت با داشتن سابقه درخشان یک انتخاب ایده آل به حساب می آید

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x