درآمد فریلنسر و دریافت ارزی
آوریل 10, 2022 0
Rate this post

با گسترده شدن اینترنت حالا افراد می‌توانند به شکل دورکاری یا همان فریلنسری کار کنند. فریلنسر به شخصی گفته می‌شود که از راه دور و معمولا به روش مجازی با شرکت‌ها و کارفرماها کار می‌کند.

فریلنسرهای زیادی از طریق اینترنت با شرکت‌های خارجی ارتباط برقرار می‌کنند و به این ترتیب درآمدشان به شکل دلاری خواهد بود.

این دسته از افراد برای کارفرمایان خود خدمات مختلفی را انجام می‌دهند از جمله ترجمه، گرافیک، ویرایش، طراحی قالب وب‌سایت و برنامه‌نویسی.

 

دوتا از سایت‌های بسیار خوبی که در این زمینه با شهرت جهانی وجود دارند عبارتند از freelancer و fiverr اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های کشورمان فریلنسرها نمی‌توانند درآمد ارزی خود را از کارفرماهایشان در این سایت‌ها دریافت کنند.

آن‌ها به شرکتی مطمئن نیاز دارند تا بتوانند درآمد خود را نقد کنند. دریافت ارزی دستمزد فریلنسرها یکی از خدمات بی‌شمار سایت ارز کردیت است و فریلنسرها می‌توانند با خیال راحت درآمدشان را دریافت کنند.

 

فریلنسر

چرا برای دریافت درآمد فریلنسری و ارزی خود باید از ارز کردیت استفاده کرد

یکی از معتبرترین سایت‌هایی که در زمینه دریافت خدمات ارزی و درآمد فریلنسرها فعالیت دارد و می‌توانید با آسودگی خاطر پول خود را از دلار به ریال تبدیل کنید، ارز کردیت است. ارز کردیت بستری را فراهم کرده است که دیگر نیازی به نگرانی در مورد نقد کردن دستمزدتان نداشته باشید.

با استفاده از روش‌های مختلفی که این شرکت در اختیار شما می‌گذارد، می‌توانید در کمترین زمان ممکن و آسان‌ترین روش درآمدتان را دریافت کنید. در ادامه خواهیم گفت چطور ارز کردیت به شما کمک خواهد کرد.

 

فریلنسر

دریافت درآمد ارزی از طریق پی پال

یکی از امن‌ترین روش‌های نقد کردن درآمد فریلنسری از طریق پی پال است. با داشتن اکانت پی پال به‌راحتی می‌توان پرداخت و دریافت‌های مالی را انجام داد.

اما همان‌طور که باید بدانید امکان استفاده از خدمات پی پال برای شهروندان ایرانی وجود ندارد. اما ارز کردیت خدماتی را فراهم کرده است که با آن می‌توانید بدون دردسر و بسیار سریع از طریق پی پال و به بهترین شکل کارتان را انجام دهید.

 

دریافت درآمد فریلنسری از طریق ویزا کارت

با کار کردن در سایت‌های فریلنسری خارجی و کسب درآمد می‌توانید از ویزا کارت نیز دستمزد خود را به ریال تبدیل و دریافت کنید.

ویزا کارت یک نوع کارت اعتباری بسیار معتبر است که برای تبادلات ارزی و مالی از آن استفاده می‌شود. اگر تا حالا از این کارت استفاده نکردید یا نمی‌دانید باید به کارفرمای خارجی خود چه شماره کارتی دهید، نگران نباشید.

ارز کردیت در کنار شما است تا بتوانید به روشی مطمئن این کار را انجام دهید و پول خود را دریافت کنید. خدمات ارز کریدت برای استفاده از ویزا کارت بسیار متنوع است و بهترین راه‌حل را به شما پیشنهاد خواهد داد.

 

فریلنسر

دریافت درآمد دورکاری از طریق مستر کارت

مستر کارت نیز یکی دیگر از کارت‌های اعتباری است که کارمزدی پایین دارد و به سرعت می‌توان تراکنش‌های مالی را با آن انجام داد.

ارز کردیت با فراهم کردن خدمات بی‌شمار گامی در راستای رفاه حال فریلنسرها برداشته است. یکی دیگر از تدابیر این شرکت فراهم کردن امکان دریافت درآمد ارزی از طریق مستر کارت است. با کمک ارز کردیت دیگر نگران تحریم‌ها نباشید و از فعالیت در بازارهای فریلنسر خارجی دلسرد نشوید.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x