سرور مجازی اختصاصی
آوریل 10, 2022 0
Rate this post

سرور مجازی اختصاصی نوعی از سرور است که با استفاده از تکنیک‌های مجازی‌سازی به چند سرور مجازی دیگر تقسیم می‌شود. همه این سرورهای تقسیم شده از لحاظ سخت‌افزاری شبیه به یکدیگر هستند. با استفاده از این سرورها می‌توان به منابعی دست یافت که کاملا مستقل هستند. سرور مجازی را می‌توان خاموش، روشن و ریبوت کرد. همچنین این سرور امنیت ذاتی بسیار بالایی نیز دارد.

 

برای خرید سرور مجازی لازم نیست هزینه زیادی پرداخت کنید، زیرا قیمت این سرور از سرورهای فیزیکی اختصاصی بسیار کمتر است. گرچه بسیاری از افراد چون دنبال خرید سرورهای با کیفیت از سرویس‌دهند‌ه‌های خارجی هستند، نمی‌دانند برای خرید آن‌ها چه کاری انجام دهند.

 

ارز کردیت می‌تواند به این دسته از افراد برای خرید سرور مجازی اختصاصی مورد نظرشان کمک کند.

 

سرور مجازی اختصاصی

چرا باید از خدمات سرور مجازی اختصاصی ارز کردیت استفاده کنیم؟

ارز کردیت یکی از سایت‌های ارائه خدمات ارزی است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به انجام امور مالی بین‌المللی پرداخت.

همان‌طور که می‌دانید ایران در لیست تحریم بسیاری از سایت‌های خارجی است. به همین دلیل برای استفاده از این سایت‌ها یا حتی انجام کارهایی که در ادامه اشاره خواهیم کرد به یک سرور مجازی اختصاصی نیاز دارید.

 

سرورهای مجازی از آی پی‌های ثابت غیر ایرانی استفاده می‎کنند. به همین دلیل سایت میزبان تصور می‌کند که شما کاربران همان کشور هستید. در نتیجه برای حساب کاربریتان مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

با استفاده از ارز کردیت می‌توانید علاوه بر افتتاح حساب، سرور مجازی اختصاصی نیز بخرید تا در موارد لزوم بدون هیچ مشکلی عملیات مورد نظر خود را انجام دهید. این شرکت سایت مقصد را بررسی می‌کند و با انواع روش‌های پرداخت مانند پی پال، ویزا کارت، مستر کارت و حتی شبکه بانکی سوئیفت می‌تواند سفارش مشتریان خود را به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهد.

 

در ادامه اجازه دهید ببینیم خدمات ارز کردیت در زمینه تهیه سرور مجازی اختصاصی برای چه کسانی مفید است.

 

 

سرور مجازی اختصاصی

چه کسانی می‌توانند از خدمات خرید سرور مجازی اختصاصی ارز کردیت استفاده کنند؟

کاربران این سرورها برای اهداف گوناگون آن‌ها را سفارش می‌دهند که در ادامه توضیح دادیم.

 

ارتقای سایت

افرادی که قصد دارند سایت خود را ارتقا بدهند، به منابع قابل اعتمادتر و همچنین منابع سیستمی بیشتری نیاز دارند. در نتیجه لازم است از این سرورهای مجازی استفاده کنند.

 

از آن جایی که برای ارتقای سایت به ترافیک بیشتری نیاز است با استفاده از قابلیت‌های سرور مجازی می‌توان از سیستم عامل‌های مستقل و مجزایی استفاده کرد که علاوه بر شخصی‌ سازی اطلاعات، می‌تواند امنیت سایت را نیز افزایش دهد.

 

 

سرور مجازی اختصاصی بایننس

سرور مجازی اختصاصی بایننس

برای این که بتوان از خدمات صرافی بین‌المللی بایننس استفاده کرد باید یک VPS داشت، زیرا ایران در فهرست تحریم است و با سرورهای عادی و VPNهای معمولی نمی‌توان وارد این سایت شد و از خدمات آن استفاده کرد.

با خرید یک سرور مجازی در واقع یک هویت خارجی پیدا می‌کنید. با این کار می‌توانید جلوی برخورد بایننس با حساب کاربری‌تان را بگیرید. استفاده از خدمات ارز کردیت برای تهیه سرور مجازی اختصاصی به معنای آسودگی خیال شما از امنیت دارایی‌های دیجیتالی‌تان است.

 

 

استفاده از ترکرهای خصوصی

بسیاری از افراد در ترکرهای خصوصی عضو هستند که برای فعالیت در آن باید یک سرور مجازی اختصاصی تهیه کنند.

برای دانلود از تورنت و فعالیت در این ترکرهای خصوصی باید سروری داشته باشید که در مواجه با حق کپی رایت به مشکل بر نخورد، زیرا ممکن است در بعضی مواقع به دلیل نقض قوانین کپی رایت سرور شما مسدود شود.

بسیاری از شرکت‌های خارجی چنین خدماتی را ارائه می‌دهند، شما با انتخاب سرور مورد نظر خود می‌توانید از ارز کردیت بخواهید که خرید آن را برای شما انجام دهد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x