کسب و درآمد میلیونی از طریق آموزش فریلنسری
اکتبر 4, 2021 4
Rate this post

صفر تا صد آموزش فریلنسری

تا حالا شده به فکر درآمد های بیشتر باشید یا بخواید درآمد های دلاری بدست بیارید؟ یا حالا بعضی از این افراد کارمند هستن و در شرکت های مختلفی کار میکنن. مطمئنم بیشتر این افراد دوست دارند  در جایی که  واقعا عاشقش هستند کار کنند و یا حتی برای خودشون کار کنند و صاحب کار  خودشون باشند. به طور کلی ما میخواهیم تو این مقاله شما رو با یک روش  پر درآمد آشنا کنیم که امروزه کسان زیادی هستند که دارند به این روش درآمد آن چنانی بدست میارن ، برای مثال اگه بخوایم درآمد فریلنسر های ایرانی که طبق آخرین مشاهدات برسی شده حدودا میانگین این درآمد بین 4میلیون تا 50 میلیون  در ماه متیغیره که در ادامه به  صورت کامل درمورد آموزش فریلنسری و درآمد های  فریلنسرها صحبت خواهیم کرد.

اما برای همه ما این سوالات پیش میاد که فریلنسری چیست؟ یه فریلنسر چه کار هایی انجام میده ؟ برای شروع کار باید چیکار کرد  و لوازم لازم برای یه فریلنسر چیست؟

ما در ادامه به صورت کامل به همه این سوالات پاسخ میدهیم و همچین در کنار این سوالات به این موارد زیر هم به صورت کامل توضیح میدهیم

  • آموزش فریلنسری 

  • معرفی پردرآمد ترین مشاغل فریلنسری

  • درآمد فریلنسر های ایرانی

  • مهارت های لازم برای فریلنسر شدن

  • روش های عضویت در سایت های فریلنسری

آموزش فریلنسری یه روش جدید برای درآمد های دلاریفریلنسری چیست؟

فریلنسر (Freelancer)به معنی آزادکار است. فریلنسرها یا آزادکاران به افرادی گفته می‌شود که مدیر خود هستند. آن‌ها گرچه برای دیگران کار می‌کنند اما در استخدام هیچ کسی نیستند.

آزادکاران می‌توانند در آن واحد شغل‌های مختلفی را پذیرفته و مشغول باشند؛ مگر اینکه صاحبان مشاغل، طی مدت زمان همکاری با فریلنسر درخواست همکاری تمام وقت با وی را داشته باشند. این افراد خود اشتغال بوده و الزاما تعهد قراردادی به شرکت یا مجموعه‌ای ندارند. تنها کنترلی که روی کار فریلنسرها انجام می‌گیرد، در زمان تحویل پروژه از نظر زمان تحویل و کیفیت کار است.

از دیگر ویژگی‌های فریلنسری، کوتاه‌مدت بودن کارهاست. به عبارتی می‌توان گفت فریلنسرها برای مدت‌ها کوتاه به نوعی در استخدام افراد یا سازمان‌ها درمی‌آیند. فریلنسر یا کارفرما پس از اتمام پروژه مجبور به ادامه همکاری با یکدیگر، نخواهند بود.

فریلنسری هم مثل بقیه شغل‌ها چالش‌‌‌های خاص خود را دارد. این افراد ممکن است چندین کار فرما داشته باشند و برای هیچ یک از آنها کار ثابتی انجام ندهند. فریلنسرها اکثرا در فضای مجازی فعالیت دارند.

شاید الان بعضی از شما این فکر رو  بکنید که این کار جا ثابتی نداره ، پروژه ای هست و کوتاه مدت و اصلا با این شرایط آیا درآمدی داره؟ باید بگم که با اینکه فریلنسری کار های پروژه ای و کوتاه مدت است، اما با همین کار های کوتاه مدت و پروژه ای کسایی که تو زمینه فریلنسری کار کردند با همین روش به درآمد های بی نظیری رسیدن و حتی بعضی  از این درآمد های فریلنسر ها به دلار هستش که دیگه اگه به دلار باشه  عالی هستش😍

فریلنسری یا کار تمام وقت

فریلنسری یا کار تمام وقت

شاید این سوال افردا زیادی باشد که کار به صورت فریلنسری خوب است یا به صورت کارمندی و تمام وقت؟؟

در جواب این سوال باید گفت با گسترش اینترنت و وب سایت های مختلف برون سپاری پروژه ها کار به شکل فریلنسری جذابیت بیشتری داشته باشد و زندگی کارمندی معایبی دارد که در ادامه به آن میپردازیم

اگر نگاه کلی به این قضیه داشته باشیم زندگی کارمندی واقعا سخت است ، اینکه هر روز به عنوان یه کارمند باید حدودا از ساعت 8 صبح برید سرکار و اینکه باید برای کسی کار کنید خودتون صاحب کار خودتون نیستید دو مورد از مهم ترین معایب زندگی کارمندی است همچنین زندگی کارمندی حالت ثابتی دارد و خیلی کم پبش میاد که بتونید به عنوان کارمند پیشرفت کنید و درآمد تون رو افزایش بدید.

حالا اگه نگاهی به فریلنسر کار ها بکنیم چند مورد مزایا خیلی خوبی دارد. اولین مورد این هستش که شما دیگر برای کسی کار نمی کنید و برای خودتان کسب و کار دارید و دیگر کسی هم به شما دستور نمیدهد که چیکار بکنید. دومین مورد این هتس که شما به عنوان یک فریلنسر کار خیلی عالی میتونید تو زمینه کاری خودتون پیشرفت کنید و درآمد های بینظری نسبت به زندگی کارمندی خود بدست آورید.

مورد آخر هم این هستش که شما در فریلنسری وقت بیشتری دارید که در کنار خانواده و در منزل خود باشید یک فریلنسر کار هر جا بخواد میتواند کار بکند و هیچ محدودیتی ندارد.

مهارت های لازم برای فریلنسر شدن و آموزش فریلنسری

یکی از رایج ترین مواردی که برای ایجاد شغل آزاد می‌شنوید زمان بر بودن آن است. شما باید برای کسب مهارت‌های خاص هزینه کرده و روی خودتان سرمایه گذاری کنید. فریلنسری شامل کارهای ساده نیز می‌شود اما با داشتن مهارت‌های متنوع با زحمت کمتر درآمد بیشتری خواهید داشت.

مهم‌ترین بخش کارهای آزاد ایجاد ارتباط قوی با دیگر بخش‌های فعال در این زمینه است. این ارتباطات موجب همکاری و فعالیت بیشتر با دیگران شده و در نتیجه بر درآمد و شناخته شدن شما تاثیر زیادی دارد. اگر مدتی صبور باشید و به مرور وارد هسته اصلی این مشاغل شوید، به موفقیت‌های مالی خوبی خواهید رسید.

مطالب پیشنهادی :معرفی بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی

درآمد فریلنسرینگ ها

دستمزد فریلنسرها چگونه پرداخت می‌شود؟

دستمزد فریلنسر کار ها خیلی متفاوت است و بسته به مهارت ، تجربه و زمینه کاری به روش های مختلفی پرداخت می شود برای مثال بعضی از پروژه ها به ساعتی و روزانه دستمزد فریلنسر کار پرداخت می شود یا بعضی از پروژه های دیگر پیچیده و طولانی است بر همین اساس بین کارفرما و فریلنسر کار قرار دادی بسته میشود که نصف دستمزد فریلنسر پرداخت می شود و مابقی هزینه بعد از اتمام پروژه واریز میشود

درآمد فریلنسرینگ ها در ماه 

درآمد فریلنسرینگ ها در ماه با توجه به تجربه و مهارت و همچنین زمینه کاری که دارند برای هر نفر متفاوت است و با توجه به پروژه ای که برای کارفرما انجام میده درآمدی به دست می آورد.

اما اگه یه آمار تقریبی از فریلنسر کار های ایرانی مثال بزنیم  این درآمد بین ۴ میلیون تا ۵۰ میلیون متغیره. که با توجه به مسائل متفاوتی که راجع­بهش صحبت شد، می­تونه بین این دو رقم بالا و پایین بشه.

در کل حتما دوره های آموزش فریلنسری هم در کنار مهارتی که دارید آموزش ببینید چون غیر از مهارت و تجربه نیاز هستش که شما به صورت کلی با روش ها و ترفند های گرفتن پروژه در سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی را به صورت کامل آموزش ببینید

اما در ادامه به چند مورد از بهترین مشاغل پردرآمد فریلنسری می پردازیم که این مشاغل هم پروژه های زیادی داره و هم درآمد خیلی خوبی نسب به مشاغل دیگر میتواند داشته باشد.

پر درآمد ترین مشاغل فریلنسری ها

شغل های زیر نمونه ای از پردرآمدترین مشاغلی هستند که ارزش قرارگرفتن در لیست شما را دارند تا در صورت علاقه مندی به آن ها بتوانید فعالیت فریلنسری خود را شروع کنید:

عکاسی 

عکاسی یکی از پردرآمد ترین مشاغل فریلنسری هست که این از این شغل میتوانید درآمد های بی نظیری بدست آورید . شما در این زمینه میتوانید به عنوان عکاسی از مناظر  ، عکاسی محصولات فروشگاه   و… موارد دیگر در سایت های فریلنسری پروژه بگیرید.

طراحی وب سایت

کمتر کسی را می‌توان یافت که در زمینه طراحی سایت مهارت داشته باشد و بیکار بماند.

بیشتر طراحان وب سایت اکثرا خیلی راحت میتوانند پروژه پیدا کنند و درآمد های طراحان وب سایت هم به طور تقریبی از 2 میلیون تا 40 میلیون به بالا هستش که بسته به تجربه و پروژه ای که میگیرن میتونه متفاوت باشه .

اگه شما هم به طراحی وب سایت علاقه دارید و دوست دارید که تو این زمینه به صورت خصصی کار کنید و از طریق سایت های فریلنسری بتوناید پروژه بگیرید پیشنهاد میکنم حتما این شغل رو به عنوان یکی از بهترین مشاغل فریلنسری آموزش ببینید.

در حال حاضر آموزش های زیادی درباره طراحی وب سایت توسط اساطیر بزرگ ایران هم به حضوری و هم به صورت آنلاین آموزش داده شده است که شما تنها کافی است که سرچی در گوگل درمورد آموزش طراحی وب سایت انجام بدید تا دوره آموزشی مورد نظر خود را پیدا کنید.

طبق تجربه ای که خودم در زمینه طراحی وب سایت داشتم برای دوره های آموزشی طراحی سایت پیشنهاد من به شما دوره آموزشی میهن وردپرس هستش که تمامی مفاهیم طراحی وب سایت را در 34 جلسه به صورت رایگان قرار داده شده است

سئو

تقریباً می‌توان گفت 90 درصد کسب‌وکارهای موجود در اینترنت به یک کارشناس سئو نیاز دارند.

اگر در یک جمله کوتاه بخواهیم سئو را تعریف کنیم؛ مجموعه‌ای از اقدامات مختلف برای یک سایت که در نهایت باعث افزایش رتبه آن سایت در موتورهای جستجو بخصوص گوگل می‌شود را سئو (SEO) می‌گویند.

سئو از بهترین مشاغل فریلنسری است که بازار کار به شدت خوبی دارد. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر درمورد سئو کار ها با افراد متخصص در این زمینه صحبت کنید.

درآمد تقریبی یک سئوکار مبتدی تا یک متخصص سئو در ایران از کمترین حالت 3 میلیون تومان تا بالای 100 میلیون تومان در ماه می‌باشد.

مدیریت شبکه های اجتماعی

اغلب اوقات مدیران شبکه‌های اجتماعی هدایتگر کمپین‌های تبلیغاتی یک کسب‌وکار هستند.

این حرفه تقریباً جزو مشاغل فریلنسری نوظهور به‌حساب می‌آید و وظایف مختلفی همچون پاسخگویی به سؤالات کاربران در صفحات اجتماعی، تولید محتوای تبلیغاتی و فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی پرطرف‌دار مثل فیسبوک، اینستاگرام و توییتر را برعهده دارند.

جالب است بدانید درآمد یک ادمین شبکه اجتماعی در ایران در کمترین حالت ممکن از 3 میلیون تومان در ماه شروع می‌شود.

کپی رایتر

شاید شما هم کلمه کپی رایتر  (Copy Writer) کم شنیده باشید

به طور خلاصه و ساده، کپی رایتر به کسی می‌گویند که با تکیه بر فنون نویسندگی و علوم بازاریابی برای افراد، شرکت‌ها،‌ برندها (و یا به طور کلی هر مجموعه‌ای که قصد فروش کالا یا خدمات داشته باشد) مطلب می‌نویسد. به عبارت دیگر کپی‌رایتر، نویسنده‌ای است که به‌قصدِ بازاریابی مؤثرتر و فروش بیشتر محصول/خدمات، محتوای مفید (و حتی کوتاه) تولید می‌کند.

این شغل هم در سایت های فریلنسری خیلی خوب میتوان پروژه گرفت و پروژ های زیادی در این زمینه وجود دارد

مطالب پیشنهادی : Paypal چیست و چگونه با e-bay کار میکند؟

freelancer | ارزکردیت

فریلنسرها چگونه پروژه می‌گیرند؟

فریلنسرها توسط شرکت‌ها و موسسات به دیگران معرفی می‌شوند و یا به‌صورت مستقل، از طریق وب‌سایت‌های معتبر در گوگل و دیگر شبکه‌های اجتماعی به فعالیت مشغول هستند.

این پروژه‌های در سایت‌های متعددی در ایران ارائه می‌شوند؛ اما با مراجعه به سایت‌های فریلنسری خارجی، افراد می‌توانند با انجام پروژه‌ها، درآمد دلاری و ارزی کسب کنند. از معروف‌ترین این سایت‌ها می‌توان به freelancer.com اشاره کرد. البته  تعداد بسیار زیادی سایت مشابه وجود دارد که در مقالات دیگر ارزکردیت معرفی خواهد شد.
همکاری فریلنسرها با این بخش‌ها شرایط متفاوتی دارد؛ مثلاً برخی خواهان عقد قرارداد کاری کوتاه مدت و رسمی‌هستند، در حالی که عده‌ی دیگر به صورت رایگان و برای کسب شهرت کار می‌کنند.

روش‌های عضویت در سایت‌های فریلنسری

کسب درآمد ارزی برای فریلنسرها یا آزادکاران ساکن ایران، شما باید ابتدا در سایت‌های مورد نظر، عضو شوید. برای عضویت در این سایت‌ها، علاوه بر تسلط بر زبان‌های انگلیسی و… شما در مرحله ثبت نام نیاز به اطلاعاتی برای احراز هویت دارید که به علت تحریم بودن ایران، می‌بایست اقداماتی ویژه در این باره انجام داد.
انجام تمامی‌مراحل ثبت نام در این بخش، یکی از خدمات ارزکردیت به فریلنسرهاست که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با فراغ بال، از توانمندی‌ها و مهارت‌هایتان درآمد دلاری داشته باشید.

در نهایت شما می‌توانید از طریق ارزکردیت به راحتی مبالغ دریافتی خود را نقد کرده و به صورت ریالی در ایران دریافت کنید.

تیم  ارز کردیت برای تبادلات و معاملات ارزی، آموزش فریلنسری ، افتتاح حساب ارزی، کیف پول و یا ثبت انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت در کنار شماست.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

و در آخر 

و در پایان امیدواریم که توانسته باشیم تو این شرایط کرونا که خیلی از مشاغل تعطیل شدن یا بیکار شدن به شما آموزش فریلنسری رو به به درستی آموزش داده باشیم و شما بتوانید در این زمینه که به صورت دورکار می توانید کار بکنید به درآمد های ایده آل خودتون برسید. پیشنهاد هم میکنم اگر هر گونه سوالی یا مشکلی درباره فریلنسری و همچنین خدمات بین الملی داشتید میتوانید با کارشناسان ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

راستی اگه هنوز با سایت ارز کردیت آشنا نیستید پیشنهاد میکنم حتما ویدیو بالا را مشاهده کنید تا با تمامی خدمات سایت ارزکردیت آشنا شوید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی بود👌

سلام
من طراحی وب سایت تازه اموزش دیدم به نظرتون برای شروع کار فریلنسری کدوم سایت رو به من پیشنهاد میکنید که بتونم پروژه بگیرم ؟

سایت پونیشا https://ponisha.ir/ هم خیلی خوبه برای پروژه گرفتن و خودم هم خیلی استفاده کردم از این سایت و در کل خوبه

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x