برسی محبوب ترین ارزهای دیجیتال
جولای 2, 2021 0
Rate this post

برسی مجبوب ترین ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال در واقع معادل پول کاغذی بی‌پشتوانه است که دستخوش تغییر شده.
 این تغییر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و برای سرعت بخشی به انجام برخی مبادلات مالی انجام گرفته است. در ارزکردیت از بین بیش از ۱۶۰۰ نوع ارز دیجیتال به معرفی و بررسی محبوب ترین ارزهای دیجیتال پرداخته‌ایم. هر یک از این ارزها ارزش، سطح امنیتی و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند:

۱. بیت کوین (BTC)

بیت کوین اولین رمز ارزی است که ارزش پولی دارد. این ارز دیجیتال توسط رایانه‌های قوی و از طریق مصرف برق بسیار زیاد تولید می‌شود. اولین ارزی که بدون نظارت مرکزی (دولتها، نهادها و ارگانها) به صورت آزاد و بین‌المللی و در شرایط کاملا امن فعالیت خود را آغاز کرد، بیت کوین (BTC) بود.
مزیت اصلی این ارز:

  • قابلیت ذخیره سازی آن حتی به صورت آفلاین و در سخت‌افزارهای بسیار قوی (ذخیره سرد)
  • عدم امکان سرقت این رمز ارز به دلیل قابلیت ذخیره سازی سرد

محبوبترین ارزهای دیجیتال در یک نگاه

۲. لایت کوین (LTC)

این ارز که در سال ۲۰۱۱ فعالیتش را آغاز کرد، شباهت‌های زیادی با بیت کوین دارد. لایت کوین (LTC) در انجام تراکنش‌ها از بیت کوین سرعت بیشتری دارد. این رمز ارز به خاطر کارایی بالا و سرعت انجام تراکنشش مورد توجه تعداد زیادی از بازرگانان قرار گرفته.

۳. دوج کوین (DOGE)

دوج‌کوین (DOGE) در سال ۲۰۱۳ در اصل به عنوان یک شوخی متولد شد. این ارز سرانجام به عنوان یک جایگزین دوستانه‌تر و قابل دسترس‌تر برای بیت کوین، انتخاب شد. دوج کوین (DOGE) حالا یکی از بزرگترین و مورد استفاده‌ترین ارزهای رمزنگاری شده است. مهم‌ترین تفاوت این ارز با سایر رمز ارزها، تورمی و عدم محدودیت تعداد سکه‌های در گردش آن است.

۴. اتریوم (ETH)

اتریوم (ETH) از نظر بسیاری از کاربران بهترین ارز دیجیتال شناخته می‌شود. این رمز ارز در سال ۲۰۱۱ وارد فضای دیجیتال شد. ویژگی جالب توجه اتریوم، سرعت بالا، فضای سالم و بدون تقلب، تراکنش‌های مالی بدون مشکل و… آن است.

مطالب پیشنهادی : راهنمای خرید انواع ارزهای دیجیتال

۵. زی کش (ZEC)

زی کش (ZEC) با وجود سابقه کمتری که نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد، خیلی زود بین مردم شناخته شد.
این رمز ارز به خاطر قابلیت‌ها و امنیت بالایی که داشت، بسیار محبوب شد. بیشترین طرفداران زی کش شامل افرادی می‌شود که دنبال امنیت بالا در تراکنش‌های خود هستند. استفاده کنندگان از این ارز می‌توانند به محض انجام تراکنش تمام اطلاعات مربوط به تراکنش را پنهان کنند. علاوه بر آن افراد قادر هستند تراکنش‌ها را از لحاظ قوانین پولشویی و مالیاتی بررسی کنند.
 زی کش از بهترین ارزهای دیجیتالی برای حسابرسی است که در سال ۲۰۱۶ در فضای دیجیتال فعال شده است.

۶. دش (DASH)

از دیگر ارزهای با امنیت بالا می‌توان به دش اشاره کرد که در سال ۲۰۱۴ پا به عرصه گذاشت. امنیت در این ارز به قدری بالاست که تمامی اطلاعات پس از تراکنش بهم ریخته شده و در نتیجه دسترسی به اطلاعات تراکنش تقریبا غیر ممکن است.

۷. ریپل (XRP)

ارزی کم هزینه و مطمئن برای پرداخت‌های آنلاین که در سال ۲۰۱۲، مورد توجه قرار گرفت.
ریپل با سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین یا اتریوم تفاوت‌های زیادی دارد. افراد با خرید ریپل فقط روی یکی از چند محصول این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند. سرعت تراکنش‌های این ارز فوق‌العاده بالا بوده و کارمزدهای بسیار کمی دارد. ریپل در چند ثانیه تراکنش‌های چند میلیون دلاری را با کارمزد فقط چند دلار انجام می‌دهد.

۸. مونرو (XMR)

این ارز در سال ۲۰۱۴ پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشت. از مهمترین ویژگی‌های مونرو (XMR)، غیر قابل شناسایی بودن و امنیت بالای آن است. امنیت مونرو به خاطر استفاده از آدرس‌های موقتی و یک بار مصرف برای انجام تراکنش‌های مالی است.

در نظر داشته باشید که معاملات انجام شده توسط ارزهای دیجیتال، بدون پشتوانه مالی است؛ اما برای تهیه این ارزها در صورتی که ماینر نباشید باید ارزهای دیجیتال را توسط مبادلات ارزی خریداری نمایید.
ارزکردیت علاوه بر بررسی محبوب ترین ارزهای دیجیتال بستری امن را برای خریدهای بین‌المللی ارائه کرده تا با وجود شرایط معاملات بین المللی در ایران، امکان خرید و فروش رمز ارزها و همینطور انجام تمام معاملات بین المللی را با صرف کمترین هزینه ممکن سازد.
دریافت خدمات افتتاح حساب در صرافی‌های بین الملل نیز از دیگر خدمات ویژه ارزکردیت به علاقه مندان این حوزه است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x