کارتهای اعتباری مجازی بین المللی را  بیشتر بشناسیم
فوریه 14, 2022 0
Rate this post

شاید تا به حال در مورد کارت های اعتباری مجازی نشنیده باشید. در واقع این کارت‌ها شماره کارت، تاریخ انقضا و  CVVدارند که 24 تا 48 ساعت فعال خواهند بود.

برای خرید از سایت‌های خارجی و مهاجرت به خارج از کشور باید از این دسته کارت‌ها استفاده کنید. اما بدون شک بسیاری از افراد نمی‌دانند برای این کار به چه شرکتی اعتماد کنند. ارز کردیت در کنار شما برای ارائه این خدمات است.

اما بهتر است ابتدا کمی در مورد این کارت‌ها اطلاعات به دست آورید.

 

گیفت کارت

 

کارت اعتباری مجازی چیست؟

کارت ‌های اعتباری مجازی یا virtual cards فیزیکی نیستند و برای کارهای مجازی مانند پرداخت آنلاین اینترنتی به کار می‌روند. با این کارت‌ها می‌توانید خرید امنی داشته باشید و امکان کلاهبرداری نیز کاهش پیدا می‌کند.

 

این کارت‌ها را می‌توان به میزان دلخواه شارژ کرد و تا یک سال اعتبار دارند. داده‌هایی که روی کارت‌های فیزیکی چاپ می‌شود در این کارت‌های مجازی امنیت بیشتری دارد.

 

این کارت‌ها ویژگی‌های مشابه زیادی با کارت‌های اعتباری رایج دارند، اما به شکل فیزیکی وجود ندارند. به همین دلیل استفاده از آن‌ها مطمئن‌تر است. استفاده از کارت‌های مجازی رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه سالانه نیست.

 

ویژگی کارت ‌های اعتباری مجازی

  • بارها امکان شارژ شدن دارند.
  • یک سال اعتبار با نام متقاضی کارت دارند.
  • برای خریدهای اینترنتی آنلاین مناسب هستند.
  • خیلی فوری صادر می‌شوند.
  • شارژ فوری با کارمزدی پایین دارند.
  • فایل استیتمنت گردش حساب فورا برای متقاضی ارسال می‌شود.
  • قابلیت وریفای کردن روی حساب پی‌پال و اسکریل را دارند.

 

نکات مهم در مورد استفاده از کارت های اعتباری مجازی

  • فقط یک معامله را می‌توان با این کارت‌ها انجام داد.
  • اگر اعتباری در کارت وجود داشته باشد به حساب اصلی فرد برگردانده می‌شود.
  • فقط برای دوره زمانی خاصی که توسط متقاضی تعیین می‌شود قابل استفاده هستند.

 

گیفت کارت

 

کاربرد کارت‌های اعتباری مجازی

کارت اعتباری مجازی را می‌توان یک شماره کارت اعتباری موقت در نظر گرفت و برای خرید آنلاین از آن استفاده کرد.

این شماره موقت را بانکداری اینترنتی تولید می‌کند و در اختیارتان قرار می‌دهد. همانطور که گفته شد این کارت‌ها فیزیکی نیستند و باز کردن قفلشان بسیار سخت و غیر ممکن است. در نتیجه می‌توانید با خیالی آسوده پرداخت‌های آنلاین را انجام دهید.

بعضی بانک‌ها کارت اعتباری فوری به مشتریان ارائه می‌دهند که همان کارت اعتباری مجازی است و خیلی زود تحویل داده می‌شود.

کارت‌های اعتباری مجازی نسبت به کارت‌های فیزیکی محدودیت دارند. این کارت‌ها در میزان اعتبار که 48 ساعت است محدودیت دارند. این نوع کارت‌ها یک بار مصرف هستند که در معامله‌های آنلاین از آن استفاده می‌شود.

 

تهیه کارت‌ های اعتباری مجازی با ارز کردیت

ارز کردیت زمینه‌هایی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند با تهیه این کارت های اعتباری مجازی از سایت با خیالی آسوده پرداخت‌های آنلاین انجام دهند.

تنها کاری که نیاز است انجام دهید ثبت‌نام در ارز کردیت و ایجاد اکانت است. پس از احراز هویت به قسمت صدور کارت می‌روید و کارت مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید.به همین سادگی کارت اعتباری مجازی را سفارش می‌دهید. ارز کردیت با سابقه چند ساله در این زمینه خدمات پرداخت را برایتان آسان کرده است.

 

ارز کردیت می‌تواند به شما در تهیه یک مستر کارت مجازی کمک کند و باید بگوییم تهیه این کارت‌ها با توجه به حذف نیاز به پرداخت کارمزد سالیانه، هزینه کمتری خواهد داشت. با کمک ارز کردیت و تهیه این کارت‌ها می‌توانند در تمامی فروشگاه‌های آنلاین که چنین روش پرداختی دارند مانند نتفلیکس و اسپاتیفای، خرید خود را انجام دهید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x