آموزش خرید گیفت کارت اپل
فوریه 21, 2022 0
Rate this post

چه اطلاعاتی در راستای خرید گیفت کارت اپل دارید ؟ این گیفت کارت ها چه کاربردی دارند ؟ امروزه می توان فناوری ها و تکنولوژی های بی شماری را یافت که هرکدام با قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر خود قادرند تا بخشی از نیازمندی های مردم و صنایع را برآورده سازند. گیفت کارت ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به عنوان کارت های اعتباری مجازی توانسته اند در سراسر دنیا به محبوبیت بالایی دست یابند. در واقع می توان گفت گیفت کارت ها نوعی اعتبار مجازی می باشند که بیشتر توسط شرکت ها و کمپانی ها مورد استفاده قرار  می گیرند. این گیفت کارت ها بر خلاف کارت های هدیه اعتبار قابل انتقال می باشند و عمدتا برای انجام خرید و یا جایگزین شدن با پول نقد مورد استفاده قرار می گیرند.اگر از کارت های هدیه استفاده کرده باشید  می دانید که این کارت ها صرفا برای هدیه مناسب می باشند و اعتبار آن ها را نمی توان به کارت دیگری انتقال داد درحالی که این امر برای گیفت کارت ها صدق نمی کند و آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

خرید گیفت کارت ارزان 

گیفت کارت ها یک مجموعه کارت های اعتباری قابل انتقال می باشند که توسط کسب و کارهای آنلاین و یا کمپانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این کارت ها می توان خریدهای خود را انجام داد و بر خلاف کارت های هدیه اعتبار آن ها قابل انتقال بوده و ویژگی های خاص خود را دارند. اگر بخواهیم اشاره ای به این ویژگی ها داشته باشیم می توان به عدم برخورداری آن ها از تاریخ انقضاء اشاره نمود به این معنا که گیفت کارت ها تاریخ انقضاء ندارند و شما پس از یک سال استفاده باید آن ها را دو بیندازید. همچنین این کارت ها قابلیت شارژ مجدد را نیز نداشته و نمی توان آن ها را به نام خود صادر نمود. در حال حاضر انواع مختلفی از این گیفت کارت ها می توان مشاهده نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. آشنایی شما با مجموعه کاربردهای بی نظیر این کارت ها می تواند به شما کمک کند تا استفاده های بیشتری از آن ها ببرید. درادامه به بررسی کاربردهای این کارت های اعتباری نیز خواهیم پرداخت.

خرید گیفت کارت اپل معتبر

انواع گیفت کارت ها

زمانی که شما یک گیفت کارت را خریداری می نمایید یک کد به شما اختصاص می یابد که با وارد نمودن این کد می توانید اعتباری را که بر روی این کارت ها درج شده است را برای خرید مورد استفاده قرار دهید. اگر بخواهیم در قالب یک مثال این کارت ها را تشریح نماییم می توان به کارت های شارژ همراه اول یا ایرانسل اشاره نمود. شما این کارت شارژ ها را هنگامی می توانید مورد استفاده قرار دهید که کد درج شده بر روی آن ها را وارد گوشی خود کنید عملکرد گیفت کارت ها نیز به همین صورت است. همان گونه که بیان نمودیم درحال حاضر می توان انواع مختلفی از این کارت را مشاهده نمود که هرکدام توسط شرکت ها و کمپانی های خاصی عرضه شده اند. از مهم ترین گیفت کارت های حال حاضر در بازار می توان به موارد زیر اشاره نمود که با ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند خریدی بی نظیر را برای شما رقم بزنند.

        • گیفت کارت آیتونز
        • گیفت کارت گوگل پلی
        • گیفت کارت مایکروسافت
        • گیفت کارت ایکس باکس
        • گیفت کارت آمازون

هدف ما از ارائه این نوشتار بررسی خرید گیفت کارت اپل می باشد بنابراین درادامه به ویژگی ها و نکات لازم برای خرید گیفت کارت ارزان اپل خواهیم پرداخت.

گیفت کارت اپل چیستگیفت کارت اپل چیست ؟

بیشتر شما ممکن است برای یک بار هم که شده دوست داشته باشید از شرکت اپل محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید. شما برای انجام چنین خریدهایی باید ابتدا گیفت کارت های این شرکت را تهیه نمایید. این کارت های مخصوص که با نام گیفت کارت اپل شناخته می شوند به عنوان نوعی ارز بین المللی کاربرد دارند که در حال حاضر بسیار محبوب بوده و در سطح گسترده ای به فروش می رسند. برای خرید گیفت کارت اپل لازم است نکات مهمی را رعایت نمایید تا در انتها صاحب کارت هایی کاملا معتبر شده و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

در حال حاضر مبالغ مختلفی برای این کارت ها در نظر گرفته می شوند که بر حسب نیاز خود می توانید آن ها به صورت 5 دلاری ، 10 دلاری ، 20 دلاری و … تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. این کارت ها ویژگی های ساختاری خاص خود را دارند و یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها برخورداری از یک کد مخصوص می باشد که در اختیار شما قرار می گیرند و شما با وارد نمودن این کد می توانید به طور مستقیم از شرکت اپل خریدهای خود را انجام دهید.

Gift_cardخرید گیفت کارت اپل

در حال حاضر با توجه به نیازمندی هایی که در راستای خرید گیفت کارت اپل وجود دارد شرکت هایی راه اندازی شده اند که خدمات متنوعی را به شما عرضه می نمایند. این شرکت ها تمام امکانات لازم را برای خرید محصولات خود با استفاده از کارت های اعتباری را برای شما فراهم ساخته اند و یکی از این شرکت ها کمپانی اپل می باشد که با عرضه گیفت کارت های خود چنین بستری را ایجاد نموده است. هنگام خرید گیفت کارت اپل متوجه خواهید شد که این کارت ها با عنوان گیفت کارت اپل آیتونز عرضه می شوند و ویژگی های خاص خود را دارند. گیفت کارت های اپل نیز انواع خاص خود را داشته و آشنایی با آن ها برای انجام خرید بهتر خالی از لطف نیست.

خرید گیفت کارت اپل

انواع گیفت کارت اپل

همان گونه که بیان نمودیم قبل از خرید گیفت کارت اپل لازم است تا با انواع این کارت های اعتبار آشنا شوید تا به این طریق بتوانید کارت هایی کاملا مطابق با نیازمندی های خود تهیه کنید. از انواع این گیغت کارت ها می توان موارد زیر را نام برد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.

        • گیفت کارت های فروشگاه اپل
        • فروشگاه اپلیکیشن و کارت‌های هدیه iTunes

نحوه خرید گیفت کارت معتبر اپل

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به تشریح نحوه خرید گیفت کارت معتبر اپل پرداخته و در این راستا نیز اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم. درحال حاضر با وجود مشکلاتی که برای خریدهای دلاری و … در کشورما وجود دارد ممکن است خرید گیفت کارت اپل نیز چندان ساده نباشد زیرا برای تهیه این کارت باید از طریق شرکت هایی اقدام کنید که در این زمینه فعالیت داشته و می توانند به خوبی خدماتی را که به آن ها نیاز دارید در اختیارتان قرار دهند.

در ابتدا باید میزان شارژی را که برای خرید کارت در نظر دارید مشخص کنید و همان گونه که بیان نمودیم این گیفت کارت ها به صورت 2 دلاری ، 3 دلاری ، 5 دلاری ، 10 دلاری و 20 دلاری و … به فروش می رسند. زمانی که میزان شارژ را تعیین کردید می توانید خرید کارت خود را انجام دهید. شما برای خرید باید هزینه ریالی کارت را بپردازید و شرکت عرضه کننده کارت نیز باید در سریع ترین زمان ممکن کارت خریداری شده را به شما تحویل دهد.

نحوه خرید گیفت کارت معتبر اپلراهنمای خرید گیفت کارت اپل

در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم شما برای خرید گیفت کارت اپل باید نکات مهمی را رعایت نمایید. نکته اول این است که در حال حاضر با توجه به تحریم هایی که در سطح کشورمان وجود دارند نمی توان از گیفت کارت های داخلی استفاده نمود بنابراین لازم است این کارت ها را به نام کشورهای دیگری همچون آمریکا ، استرالیا و … ثبت و خریداری نمایید.

نکته دوم این است زمانی که شما گیفت کارت های خود را به نام یک کشور ثبت می کنید باید این کارت ها نیز متعلق به همان کشور باشند تا بتوان از آن ها استفاده نمود. درحال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که بسترهای لازم برای خرید گیفت کارت اپل را برای شما فراهم ساخته اند اما لازم است قبل از خرید نسبت به معتبر بودن این سایت ها اطمینان یابید. خرید از سایت های معتبر مزیت های قابل توجه ای برای شما به همراه دارد بنابراین توصیه داریم بررسی های لازم را در این راستا انجام داده و به سادگی از کنار این موضوع عبور ننمایید.

آموزش خرید با گیفت کارت اپل

با مطالعه مطالبی که تاکنون بیان شد ممکن است شما نیز با این پرسش که حال گونه می توان با استفاده از گیفت کارت های اپل خرید نمود مواجه شوید که در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که خرید با استفاده از این کارت ها پیچیدگی خاصی ندارد. در گام اول لازم است کد این گیفت کارت ها را از طریق نرم افزار itunes به اکانت خود اضافه نموده و به این طریق آن را ثبت کنید. درگام دوم می توانید از اپلیکیشن هایی که برای انجام خریدهای شما راه اندازی شده اند خریدهای خود را انجام دهید. گیفت کارت های اپل با قدرت و کارایی بالای خود قادرند تا تمام شرایط لازم برای بهره مندی از امکانات اپل را برای شما فراهم ساخته و به این طریق به شما کمک کنند تا راحت تر از محصولات این برند استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x